Artykuł sponsorowany Polskie firmy odzieżowe na usługach Europy

Polskie firmy odzieżowe na usługach Europy

Rynek odzieżowy w Polsce przeżywa renesans. Wprawdzie cenowo nie możemy konkurować z Chinami, za to jakością naszych wyrobów już tak. Ponadto jesteśmy znacznie bliżej Europy, więc zachodnie firmy modowe oszczędzają na transporcie i logistyce. Polskie zakłady krawieckie, które dysponują odpowiednim parkiem maszynowym, zatrudniające pracowników potrafiących wykonać odpowiednie ubrania na wysokim poziomie mogą bez trudu pozyskać ciekawe zlecenia.

Wysoka jakość polskich produktów odzieżowych

Wprawdzie krawiectwo ciężkie męskie jest trudne a zarazem najbardziej dochodowe, jednak w sektorze rynku, który zajmuje się przerobem uszlachetnionym, to jest szyciem wysokiej jakości ubrań z powierzonego materiału, równie lukratywne jest szycie garderoby damskiej takiej jak żakiety, kurtki i płaszcze. Klientki w zachodniej Europie są bardziej wymagające a co za tym idzie moda damska jest droższa. To powoduje, że zleceniodawca większy nacisk kładzie na bardzo wysoką jakość wykonania produktu i jest skłonny więcej za niego zapłacić. Polskie firmy, których pracownicy potrafią wykonać skomplikowane ubrania na wysokim poziomie, mogą liczyć na wieloletnią owocną współpracę przy przerobie uszlachetniającym. Wykorzystują one wieloletnie doświadczenie polskiego rynku tekstylnego i odzieżowego oraz potencjał technologiczny, wzbogacony o nowoczesne maszyny, po to by produkować odzież wysokiej jakości na zlecenia zachodnich marek. Właśnie ta specjalizacja i świadczenie usług na najwyższym poziomie sprawiły, że napływ tanich ubrań z Chin, czy innych państw spoza UE, nie stanowi zagrożenia dla większości zakładów, które produkują w Polsce.

Europa zachodnia lubi polską odzież

Polskie firmy szyjące odzież na zamówienie dla firm zachodnich współpracują ze wszystkimi krajami członkowskimi UE. Najczęstsze kierunki eksportu ubrań to Niemcy, Holandia, Austria, Czechy i Szwecja. Aby odnieść sukces w tej branży trzeba szyć ubrania wysokiej jakości i szybko reagować na zmiany upodobań i potrzeb konsumentów, o czym doskonale wie właścicielka zakładu Fandio Andżelika Filipska. Niezbędna jest też elastyczność właścicieli zakładu wobec zleceniodawcy. Sukces klienta przekłada się bowiem bezpośrednio na sukces zakładu wykonującego szycie odzieży, a zależy w dużej mierze od skrócenia czasu upływającego od rozpoczęcia produkcji kolekcji, do jej pojawienia się w sklepie. Osobę wykonującą zlecenia dla nowoczesnego zakładu krawieckiego nazywa się dziś konfekcjonerem odzieży. Brzmi to bardziej górnolotnie niż szwacz, czy szwaczka i wzmacnia pozycję społeczną tych zawodów, oraz motywuje szkoły do podnoszenia poziomu nauki i dostosowania programu do potrzeb współczesnej produkcji.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×