Artykuł sponsorowany Gdzie można zastosować naszywki reklamowe? Zdradzają fachowcy z firmy IMAR

Gdzie można zastosować naszywki reklamowe? Zdradzają fachowcy z firmy IMAR

Naszywki mają bardzo szerokie zastosowanie i długą historię. Dzisiaj przede wszystkim wykorzystuje się je do znakowania różnego rodzaju przedmiotów, a także do ich upiększania. Naszywki mają również ważną funkcję reklamową, z której chętnie korzystają m.in. producenci odzieżowi. Potwierdzają to fachowcy z firmy IMAR, która zajmuje się projektowaniem oraz produkcją naszywek PCV, czyli tych tworzonych z kilku warstw elastomerów. O szczegółach ich zastosowania można przeczytać w dalszych częściach artykułu.

Naszywki odzieżowe

Najwięcej zamówień na tworzenie spersonalizowanych naszywek firma IMAR przyjmuje od producentów odzieżowych. Nie tylko zainteresowani są oni dodatkami z PCV, ale także z materiałów skóropodobnych czy różnego rodzaju tekstyliów. Naszywki odzieżowe umieszczane są zaś na bluzach, kurtkach, czapkach, torbach, plecakach, a nawet butach. Do czego zaś one służą?

Jak podaje producent IMAR, naszywki na odzież to przede wszystkim dodatki, którymi można oznaczyć dane części garderoby logiem lub nazwą firmy. Ponadto stosuje się je do maskowania różnych mniej estetycznych elementów, czy do nadawania wyrobom charakterystycznego designu. Często naszywki wykorzystywane są przy produkcji ubrań rockowych, punkowych, młodzieżowych i dziecięcych, a także przy tworzeniu wspomnianych toreb i plecaków. Niebywale duże zapotrzebowanie można zauważyć też na naszywki sportowe oraz naszywki odblaskowe. W pierwszym przypadku można z łatwością daną odzież przygotować dla danej grupy kibiców i sportowców (np. tenisistów czy piłkarzy), a w drugim elementy te pozwalają po zmierzchu zwiększyć widoczność, a co za tym idzie bezpieczeństwo pieszego.

Naszywki reklamowe

Naszywki reklamowe również mogą być umieszczane na ubraniach, ale głównie produkuje się je dla różnego rodzaju gadżetów reklamowych. Mogą być zatem tworzone w wersji przywieszek do suwaków, breloczków, kluczy, smyczy, pendrive’ów, a także innych upominków wręczanych przez firmy swoim klientom lojalnościowym, pracownikom czy potencjalnym konsumentom. Specjaliści z firmy IMAR dbają zaś, by tworzone naszywki PCV były najwyższej klasy. Dodatki te są odporne na wodę i wilgoć, ścieranie, blaknięcie, a także na niskie i wysokie temperatury. Dzięki temu określony wzór, logotyp czy napis mogą przetrwać długi czas, wspierając kampanie marketingowe. Jak zaś tworzone są naszywki reklamowe? Jeden z pracowników IMAR zdradza:

Naszywki, które produkujemy metodą drukowania, wtryskiwania, a także grawerowania, czyli naszywki wklęsłe lub wypukłe w metalach kolorowych, tworzone są zawsze na podstawie projektu cyfrowego. Razem z klientem określamy właściwe kształty, sposoby wykończenia krawędzi oraz każdy element dekoracyjny. Z łatwością odwzorujemy złożony logotyp zamawiającego, tworząc unikalny i trwały produkt. Sama produkcja to zaś dla nas czysta formalność – odbywa się z wysoce zautomatyzowanych maszynach.

Specjaliści z firmy IMAR dodają, że personalizowane gadżety reklamowe są popularne wśród klientów z różnych branż. Naszywki zamawiają nawet światowe koncerny motoryzacyjne.

Naszywki funkcjonalne

Kolejny rodzajem zamawianych w firmie IMAR naszywek, są te funkcjonalne. Mowa o produktach, które podobnie jak elementy odblaskowe mają jasno określoną funkcję np. są częścią pasków zapinkowych wykorzystywanych przez hotele, centra SPA, parki rozrywki czy baseny. Wyróżnić można też naszywki stosowane przy zabawkach, a także te wykorzystywane przy odzieży roboczej m.in. medyków czy pracowników służb mundurowych. Pomysłów na wykorzystanie tego typu dodatków krawieckich jest zatem sporo, a specjaliści IMAR z chęcią przedstawiają pełną ofertę podczas bezpłatnych konsultacji.

 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas