Ekspert z As Printers wyjaśnia: czy warto naprawiać sprzęt biurowy?
ElektronikaKiedy sprzęt biurowy się psuje, wszystko – od produktywności po wyniki finansowe zostaje zakłócone. Rozwiązanie problemu musi być szybkie i skuteczne. Co w takim przypadku robić – naprawiać czy inwestować w nowe urządzenia? Wymiana sprzętu to kosztowna inwestycja, dlatego większość przedsiębiorców decyduje się na serwis. A jeżeli naprawa, to tylko w As Printers!
Serwis urządzeń biurowych: naprawiać czy kupić nowy sprzęt?
Podjęcie decyzji o naprawie lub wymianie urządzenia wymaga gruntownego przemyślenia.
Z ekonomicznego punktu widzenia bardziej opłacalna jest naprawa – szczególnie jeżeli technicy dysponują częściami zamiennymi, a koszt serwisu nie przekracza 50 procent zakupu nowego sprzętu. Przy podejmowaniu decyzji warto uwzględnić także logistykę instalacji nowego urządzenia oraz konieczność przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi sprzętu
– mówi specjalista z As Printers. Krótko mówiąc, gdy koszt serwisu jest niższy niż wartość danego elementu wyposażenia, warto podjąć próbę naprawy.
Wycena naprawy urządzeń biurowych
Profesjonalna wycena naprawy to podstawowy wymóg stawiany przez klientów. Technicy z As Printers gwarantują rzetelne oszacowanie kosztów pracy, uwzględniając części zamienne i robociznę, dzięki czemu klienci nie muszą martwić się o dodatkowe wydatki. Transparentne rozliczenie to podstawa działalności każdego serwisu urządzeń biurowych. Przed przystąpieniem do naprawy specjaliści określają zakres prac i proponują najbardziej budżetowe rozwiązania. Korzystając z usług As Printers, klienci mają pewność, że uszkodzone elementy zostaną wymienione na sprawdzone zamienniki, które są w pełni kompatybilne z drukarkami i kserokopiarkami, a jednocześnie spełniają założony budżet. Każda naprawa drukarki i kserokopiarki objęta jest okresem gwarancyjnym.