Artykuł sponsorowany Ekspert z As Printers wyjaśnia: czy warto naprawiać sprzęt biurowy?

Ekspert z As Printers wyjaśnia: czy warto naprawiać sprzęt biurowy?

Kiedy sprzęt biurowy się psuje, wszystko – od produktywności po wyniki finansowe zostaje zakłócone. Rozwiązanie problemu musi być szybkie i skuteczne. Co w takim przypadku robić – naprawiać czy inwestować w nowe urządzenia? Wymiana sprzętu to kosztowna inwestycja, dlatego większość przedsiębiorców decyduje się na serwis. A jeżeli naprawa, to tylko w As Printers!

Serwis urządzeń biurowych: naprawiać czy kupić nowy sprzęt?

Podjęcie decyzji o naprawie lub wymianie urządzenia wymaga gruntownego przemyślenia.

Z ekonomicznego punktu widzenia bardziej opłacalna jest naprawa – szczególnie jeżeli technicy dysponują częściami zamiennymi, a koszt serwisu nie przekracza 50 procent zakupu nowego sprzętu. Przy podejmowaniu decyzji warto uwzględnić także logistykę instalacji nowego urządzenia oraz konieczność przeszkolenia pracowników w zakresie obsługi sprzętu

– mówi specjalista z As Printers. Krótko mówiąc, gdy koszt serwisu jest niższy niż wartość danego elementu wyposażenia, warto podjąć próbę naprawy.

Wycena naprawy urządzeń biurowych

Profesjonalna wycena naprawy to podstawowy wymóg stawiany przez klientów. Technicy z As Printers gwarantują rzetelne oszacowanie kosztów pracy, uwzględniając części zamienne i robociznę, dzięki czemu klienci nie muszą martwić się o dodatkowe wydatki. Transparentne rozliczenie to podstawa działalności każdego serwisu urządzeń biurowych. Przed przystąpieniem do naprawy specjaliści określają zakres prac i proponują najbardziej budżetowe rozwiązania. Korzystając z usług As Printers, klienci mają pewność, że uszkodzone elementy zostaną wymienione na sprawdzone zamienniki, które są w pełni kompatybilne z drukarkami i kserokopiarkami, a jednocześnie spełniają założony budżet. Każda naprawa drukarki i kserokopiarki objęta jest okresem gwarancyjnym.

Jakie są najczęstsze awarie drukarek?

Najbardziej powszechnym problemem zgłaszanym przez klientów korporacyjnych jest nieczytelny albo silnie rozmazany druk. Pomimo że problem może wydawać się poważny, rzadko kiedy wymusza wymianę urządzenia na nowe. Jednym ze sposobów na przywrócenie pełnej sprawności sprzętu jest wyczyszczenie głowic drukarki – rutynowa usługa świadczona przez As Printers. Innym poważniejszym problemem jest wydawanie niestandardowych dźwięków – to typowe przy uszkodzeniu elementu konstrukcji wewnętrznej. Bez względu na rodzaj usterki warto jednak zgłosić się do serwisu i poprosić o wycenę prac, zwłaszcza jeżeli sprzęt pochodzi z wyższej półki.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas