Artykuł sponsorowany Dlaczego warto zainwestować w klimatyzację w biurze?

Dlaczego warto zainwestować w klimatyzację w biurze?

Optymalna temperatura w biurze ma istotny wpływ na wydajną oraz komfortową pracę zatrudnionych osób. Wchodząc do chłodnego pomieszczenia, można poczuć się przyjemniej, a długie godziny przy biurku przestają być tak męczące. Biorąc pod uwagę, że celem każdego biura jest sprawna oraz terminowa praca, warto zainwestować w system klimatyzacji, który przyczyni się do efektywnej realizacji wyznaczonych zadań w przyjaznych warunkach.

Przyjemny chłód w biurze nawet podczas upalnego lata

Zarówno małe jak i duże biura są miejscami, które wymagają dobrej wentylacji. Stosowanie elektrycznych wiatraków oraz otwieranie okien bywa uciążliwe lub jest po prostu uniemożliwione ze względu na parametry konstrukcyjne budynku.

Odpowiedni klimatyzator jest sposobem na zachowanie komfortowej temperatury oraz poziomu wilgotności powietrza – bez dodatkowych działań ze strony pracowników. Nowoczesne systemy klimatyzacji są ciche i energooszczędne, a inwestycja szybko zwraca się w postaci lepszej atmosfery oraz wyników pracy.

Jaki dostosować klimatyzator do wielkości biura?

Różnica w wyborze klimatyzatora do małego oraz dużego biura jest ściśle związana z wielkością pomieszczeń. Według prostej zasady – im obszerniejszą powierzchnię chcesz schłodzić, tym większa musi być moc użytego urządzenia. 

– Aby dopasować optymalne i ekonomiczne rozwiązanie, warto poradzić się specjalistów z dużą praktyką – wyjaśnia przedstawiciel firmy ConPro z Wrocławia.

Zalety energooszczędnej klimatyzacji w małych i dużych biurach

Oprócz oczywistych korzyści związanych z zachowaniem optymalnej temperatury – energooszczędna klimatyzacja w biurze przyczynia się także do:

  • zachowania odpowiedniej wilgotności powietrza,
  • usunięcia nieprzyjemnych zapachów,
  • wyraźnej poprawy samopoczucia oraz koncentracji pracowników,
  • polepszenia jakości powietrza poprzez eliminację drobnoustrojów.

Jaka jest optymalna temperatura do pracy w biurze

Według badań przeprowadzonych w 2014 roku przez naukowców z Leiden University, pracownicy, którzy długo przebywają w pomieszczeniu o optymalnej i stałej temperaturze, czują się wyraźnie korzystniej, lepiej się koncentrują i sprawniej wykonują swoje zadania. Testy wykazały również, że najkorzystniejsza temperatura dla pracowników biurowych to ok. 20°C. Aby osiągnąć takie warunki, wystarczy ustawić klimatyzator na odpowiednią wartość – nawet podczas upalnego lata.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas