Artykuł sponsorowany Zalety reklamy zewnętrznej

Zalety reklamy zewnętrznej

Reklama zewnętrzna przeżywa swojego rodzaju renesans - z ulic znikają szkaradne, przypadkowe bannery, które zastępowane są przez eleganckie szyldy, podświetlane kasetony, czy litery blokowe. Reklama tego typu ma bardzo wiele zalet. Docieramy dzięki nim do potencjalnych klientów, zaznaczamy obecność naszej firmy w terenie, a wszystko to dzięki bardzo prostej, jasnej i funkcjonalnej formie przekazu.

Masowy, docelowy odbiorca

Reklama zewnętrzna pozwala na dotarcie do masowego odbiorcy, który może być zainteresowany naszymi usługami lub produktami. Teoretycznie taką samą możliwość dają nam inne formy reklamy jak telewizja, radio, czy reklamy w Internecie. Różnica polega na tym, że z reklamą zewnętrzną docieramy przede wszystkim do lokalnych odbiorców. Docieramy do mieszkańców danej miejscowości, a ci najpewniej zechcą skorzystać z naszej oferty. Osoba przejezdna może zainteresować się reklamą punktu gastronomicznego, czy sklepem, ale już raczej nie lokalną siłownią, czy prywatną kliniką medyczną. Może skusić się na obiad, czy zrobić drobne zakupy, ale nie zdecyduje się na zakup karnetu do szkoły tańca, skoro tylko przejeżdża przez daną miejscowość. Plusem reklamy zewnętrznej jest jednorazowy koszt zakupu - zwraca nam uwagę przedstawiciel pracowni reklamy wizualnej z Wrocławia. Kupując szyld, czy litery blokowe, inwestujemy w reklamę na długie lata. Reklama w mediach będzie wiązała się z cyklicznymi opłatami, które w niektórych przypadkach mogą być kompletnie nieopłacalne.

Prosta forma i nośnik przekazu

Dobra reklama zewnętrzna zawsze musi mieć prostą formę i docierać do odbiorcy z bardzo konkretną informacją. Jeżeli zdecydujemy się na pomoc specjalisty do spraw reklam, opracuje dla nas projekt reklamy w taki sposób, by już na pierwszy rzut oka przechodzień wiedział, z jaką firmą ma do czynienia. Forma reklamy nie powinna przerastać jej treści przekazu. Wybierając reklamę, powinniśmy zwrócić uwagę nie tylko na treść i estetykę jej samej, ale także na rodzaj budowli lub nośnik. Istotny jest materiał, z którego będzie wykonana reklama - powinien być trwały i odporny na zabrudzenia. Banner z niewłaściwego materiału już po kilku miesiącach straci całą swoją estetykę, zamiast zachęcać, będzie zniechęcał klientów. Warto także zastanowić się nad elementami oświetlenia, które zwrócą uwagę na naszą reklamę również nocą. Najlepszym rozwiązaniem więc jest powierzenie projektu fachowcowi.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas