W co pakować produkty sprzedawane przez swoją firmę?
Biuro i firmaKtóre opakowanie najlepsze?
Najwygodniejszą forma są wszelkiego rodzaju torby i worki, które można wychodnie chwycić w jedną dłoń. I choć pudełka są zdecydowanie bardziej ozdobne, ich noszenie jest kłopotliwe. W ostatnich latach najchętniej sięgamy po takie opakowania jak:
- Reklamówki i worki foliowe – są to materiały najtańsze, jednak ze względu na słabą biodegradowalność mają również wielu przeciwników. Najlepszym rozwiązaniem są grube, wielorazowe reklamówki, które można wykorzystać ponownie.
- Torby papierowe – nie tylko prezentują się o wiele bardziej ekskluzywnie od foliówek, ale też szybko ulegają rozkładowi, dlatego nie obciążają środowiska naturalnego. Bardzo często wytwarza się je z materiałów pochodzących z recyklingu.
- Torby bawełniane – wśród pasjonatów ekologii jest to najlepsze rozwiązanie. Torby bawełniane z logo to również doskonały upominek dla stałych klientów. Są mocne, mogą pomieścić wiele artykułów i przede wszystkim – bardzo trwałe.
- Torby tekstylne – również mogą służyć latami, jednak będą nieco mniej wytrzymałe i nie tak luksusowe, jak bawełniane. Włóknina jest nieco mniej odporna na eksploatację i częste pranie.
Estetyka i marketing w jednym
Worki i torby nie muszą pełnić tylko funkcji estetycznej. Zaopatrując je w logo i nazwę firmy są doskonałym narzędziem marketingowym. Można rozdawać w nich gadżety promocyjne na akcjach marketingowych. W ten sposób będą pełniły funkcję mobilnej reklamy i dotrą do szerszego grona odbiorców. Sprzedażą toreb i reklamówek z nadrukiem firmowym zajmuje się między innymi firma Nadruki Reklamowe, a jej przedstawiciele wśród największych zalet wymieniają przede wszystkim:
- marka staje się bardziej rozpoznawalna;
- reklama dociera do szerokiego grona potencjalnych klientów;
- korzystając z toreb papierowych i wielorazowych, budujemy pozytywny wizerunek firmy;
- darmowe gadżety w postaci toreb bawełnianych sprawiają radość klientom.
Warto wspomnieć, że jest to jedna z najtańszych form reklamy, gdyż tego typu opakowania nie są kosztowne, szczególnie reklamówki foliowe lub torebki papierowe. Można dołączać je za darmo lub niewielką opłatą.