Materiał Partnera W co pakować produkty sprzedawane przez swoją firmę?

W co pakować produkty sprzedawane przez swoją firmę?

Odpowiednie pakowanie zakupów może mieć duży wpływ na opinię klientów. Jako konsumenci oceniamy przede wszystkim wygodę i estetykę, ale w ostatnich latach dużą rolę odgrywa również ekologia. Sposobów jest wiele – papierowe torby, bawełniane worki lub wielorazowe reklamówki foliowe. Jak najlepiej spakować sprzedawane przez siebie produkty, aby były pozytywnie odbierane w jak najszerszym gronie?

Które opakowanie najlepsze?

Najwygodniejszą forma są wszelkiego rodzaju torby i worki, które można wychodnie chwycić w jedną dłoń. I choć pudełka są zdecydowanie bardziej ozdobne, ich noszenie jest kłopotliwe. W ostatnich latach najchętniej sięgamy po takie opakowania jak:

  • Reklamówki i worki foliowe – są to materiały najtańsze, jednak ze względu na słabą biodegradowalność mają również wielu przeciwników. Najlepszym rozwiązaniem są grube, wielorazowe reklamówki, które można wykorzystać ponownie.
  • Torby papierowe – nie tylko prezentują się o wiele bardziej ekskluzywnie od foliówek, ale też szybko ulegają rozkładowi, dlatego nie obciążają środowiska naturalnego. Bardzo często wytwarza się je z materiałów pochodzących z recyklingu.
  • Torby bawełniane – wśród pasjonatów ekologii jest to najlepsze rozwiązanie. Torby bawełniane z logo to również doskonały upominek dla stałych klientów. Są mocne, mogą pomieścić wiele artykułów i przede wszystkim – bardzo trwałe.
  • Torby tekstylne – również mogą służyć latami, jednak będą nieco mniej wytrzymałe i nie tak luksusowe, jak bawełniane. Włóknina jest nieco mniej odporna na eksploatację i częste pranie.

Estetyka i marketing w jednym

Worki i torby nie muszą pełnić tylko funkcji estetycznej. Zaopatrując je w logo i nazwę firmy są doskonałym narzędziem marketingowym. Można rozdawać w nich gadżety promocyjne na akcjach marketingowych. W ten sposób będą pełniły funkcję mobilnej reklamy i dotrą do szerszego grona odbiorców. Sprzedażą toreb i reklamówek z nadrukiem firmowym zajmuje się między innymi firma Nadruki Reklamowe, a jej przedstawiciele wśród największych zalet wymieniają przede wszystkim:

  • marka staje się bardziej rozpoznawalna;
  • reklama dociera do szerokiego grona potencjalnych klientów;
  • korzystając z toreb papierowych i wielorazowych, budujemy pozytywny wizerunek firmy;
  • darmowe gadżety w postaci toreb bawełnianych sprawiają radość klientom.

Warto wspomnieć, że jest to jedna z najtańszych form reklamy, gdyż tego typu opakowania nie są kosztowne, szczególnie reklamówki foliowe lub torebki papierowe. Można dołączać je za darmo lub niewielką opłatą.

Opracowanie:

Nadruki Reklamowe. Michał Strzelewicz

Bydgoszcz , Miechowska 1

Podziel się