Artykuł sponsorowany W co pakować produkty sprzedawane przez swoją firmę?

W co pakować produkty sprzedawane przez swoją firmę?

Odpowiednie pakowanie zakupów może mieć duży wpływ na opinię klientów. Jako konsumenci oceniamy przede wszystkim wygodę i estetykę, ale w ostatnich latach dużą rolę odgrywa również ekologia. Sposobów jest wiele – papierowe torby, bawełniane worki lub wielorazowe reklamówki foliowe. Jak najlepiej spakować sprzedawane przez siebie produkty, aby były pozytywnie odbierane w jak najszerszym gronie?

Które opakowanie najlepsze?

Najwygodniejszą forma są wszelkiego rodzaju torby i worki, które można wychodnie chwycić w jedną dłoń. I choć pudełka są zdecydowanie bardziej ozdobne, ich noszenie jest kłopotliwe. W ostatnich latach najchętniej sięgamy po takie opakowania jak:

  • Reklamówki i worki foliowe – są to materiały najtańsze, jednak ze względu na słabą biodegradowalność mają również wielu przeciwników. Najlepszym rozwiązaniem są grube, wielorazowe reklamówki, które można wykorzystać ponownie.
  • Torby papierowe – nie tylko prezentują się o wiele bardziej ekskluzywnie od foliówek, ale też szybko ulegają rozkładowi, dlatego nie obciążają środowiska naturalnego. Bardzo często wytwarza się je z materiałów pochodzących z recyklingu.
  • Torby bawełniane – wśród pasjonatów ekologii jest to najlepsze rozwiązanie. Torby bawełniane z logo to również doskonały upominek dla stałych klientów. Są mocne, mogą pomieścić wiele artykułów i przede wszystkim – bardzo trwałe.
  • Torby tekstylne – również mogą służyć latami, jednak będą nieco mniej wytrzymałe i nie tak luksusowe, jak bawełniane. Włóknina jest nieco mniej odporna na eksploatację i częste pranie.

Estetyka i marketing w jednym

Worki i torby nie muszą pełnić tylko funkcji estetycznej. Zaopatrując je w logo i nazwę firmy są doskonałym narzędziem marketingowym. Można rozdawać w nich gadżety promocyjne na akcjach marketingowych. W ten sposób będą pełniły funkcję mobilnej reklamy i dotrą do szerszego grona odbiorców. Sprzedażą toreb i reklamówek z nadrukiem firmowym zajmuje się między innymi firma Nadruki Reklamowe, a jej przedstawiciele wśród największych zalet wymieniają przede wszystkim:

  • marka staje się bardziej rozpoznawalna;
  • reklama dociera do szerokiego grona potencjalnych klientów;
  • korzystając z toreb papierowych i wielorazowych, budujemy pozytywny wizerunek firmy;
  • darmowe gadżety w postaci toreb bawełnianych sprawiają radość klientom.

Warto wspomnieć, że jest to jedna z najtańszych form reklamy, gdyż tego typu opakowania nie są kosztowne, szczególnie reklamówki foliowe lub torebki papierowe. Można dołączać je za darmo lub niewielką opłatą.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas