Artykuł sponsorowany Smycze reklamowe – praktyczne i stylowe

Smycze reklamowe – praktyczne i stylowe

Nie wiesz, jak jeszcze w tani i skuteczny sposób zareklamować swoje usługi? Chcesz zapewnić swoje firmie wzrost zainteresowania klientów, większe zyski i przewagę nad konkurencją? Zainwestowałeś już w billboardy i reklamę w radio – to jednak nie wystarczy do dobrej promocji marki. Potrzebujesz nawiązać dobrą relację z klientem. Możesz to zrobić poprzez prezent – gadżet reklamowy. Dziś porozmawiamy o mocy praktycznej i stylowej smyczy reklamowej.

Smycz reklamowa – prezenty mają szczególną moc

Smycz reklamowa to niewielki koszt dla Ciebie, natomiast świetny sposób, aby docenić kontrahenta. Prezent możesz wręczyć w dowolnej okazji, ale najlepiej, żeby kojarzyła się pozytywnie. Niech to będzie moment podpisania kontraktu lub umowy, zawarcie porozumienia lub ustaleń, które są korzystne dla obu stron. Możesz teraz powiedzieć, że smycz z logo to niewielki prezent. Odpowiemy, że owszem – niewielki – ale z wielką mocą.

Badania dowodzą, że podświadomością rządzi zasada wzajemności – informuje ekspert z firmy Zeus GroupJeśli wręczymy komuś podarunek, będzie on mimowolnie bardziej skłonny do skorzystania z naszej oferty. Wobec tego, jeśli firma podaruje coś swojemu klientowi, zwiększa szanse, że przy następnej okazji ten wróci po usługę właśnie do niego, a nie do konkurencji.

Korzystaj z zasady wzajemności i obdarowuj swoich klientów i partnerów gadżetami reklamowymi przy każdej okazji. Wyprodukowanie smyczy jest tanie, w porównaniu do efektu, jaki przyniesie. Smycz reklamowa to bardzo praktyczny gadżet. Obdarowana nią osoba może jej użyć np. do zabezpieczenia kluczy, jeśli zawiesi sobie je na szyi, stanie się chodzącą reklamą Twojej marki.

Smycz reklamowa a inne gadżety reklamowe

Smycz reklamowa jest jednym wielu tanim i efektywnym sposobem łączącym marketing pośredni z bezpośrednim. Koszulki reklamowe mają podobną skuteczność jak smycze. Jako część garderoby mogą dodatkowo zawierać dobrze widoczne szczegóły, które każdy, kto spotka noszącą koszulkę osobę, będzie mógł odczytać. To jest lepsze rozwiązanie od nieruchomego billboardu, który w przesyconej reklamami przestrzeni może umknąć uwadze odbiorców. Zawsze interesujemy się tym, w co ubrani są inni ludzie, koniecznie musisz to wykorzystać. Innym bardzo praktycznym sposobem na obdarowanie klienta jest wręczenie mu kubka z logo firmy lub długopisu reklamowego. Są to drobne podarki, które pomagają budować relacje biznesowe, a jednocześnie utrwalają logotyp marki w świadomości ludzi. A na tym właśnie zbudowany jest sukces gigantów. Ludzie wybierają to, co znane, bo automatycznie darzą rozpoznawalne marki zaufaniem. Kolejna zasada, która sprawia, że warto inwestować w gadżety reklamowe i przez to zwiększać osiągi swojej firmy.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas