Promocja firmy w Internecie – nie zapomnij o Instagramie!
Biuro i firmaPromocja firmy w Internecie to przede wszystkim budowanie wizerunku marki. Kampania sieciowa, nie może zatem polegać tylko na przedstawianiu produktów, czy usług. Musi przede wszystkim obrazować to, jakie cele ma nasza firma, oraz czym wyróżnia się wśród konkurencji. Niestety nie jest łatwą sztuką „wybić się w Internecie”, dlatego warto korzystać z pomocy specjalistycznych pracowni reklamowych. Wiele z nich rekomenduje wykorzystywanie do marketingu m.in. platformy Instagram!
Potencjał reklamowy kampanii na Instagramie
Kampania reklamowa instagramowa to nie zasypywanie internautów reklamami sponsorowanymi, ale zachęcanie do odwiedzenia profilu firmy. Często można zatem porównać tego typu promocję, jako swoisty marketing szeptany, łączący niewidzialną nicią różnych użytkowników. Wystarczy jeden zadowolony klient, który wyda pozytywną opinię na temat naszej firmy, aby większość osób z jego grona obserwujących na Instagramie, również miało dostęp do naszych treści. Jaki jest zatem zasięg i potencjał kampanii na Instagramie? Odpowiedź jest jednak: olbrzymi. W Polsce kont na Instagramie jest już ponad milion, a cztery miliony użytkowników regularnie odwiedza tę platformę. Ci którzy nie mają własnego konta, właśnie najczęściej obserwują świat gwiazd oraz biznesu, poszukując np. dobrych zakładów kosmetycznych, czy fryzjerskich. Jeszcze do niedawna to firmy usługowe, lub duże korporacje czerpały największe zyski z kampanii instagramowych. Dzisiaj z pomocą odpowiednich specjalistów, wymierne wyniki może uzyskać nawet mały lokalny zakład produkcyjny! Podkreślić bowiem należy to, że codziennie lajkowanych jest na sekundę ponad 9 tysięcy zdjęć. Wśród nich mogą być również i Twoje!
Podsumowując: Kampania na Instagramie jest przede wszystkim bardzo tania i nie wymaga tworzenia reklam standardowych. Świetnie sprawdza się zarówno dla promocji firm lokalnych, jak i ogólnopolskich. Jej największym atutem jest zaś hipertekstualność, czy łatwość w intencjonalnym kierowaniu potencjalnych klientów i kontrahentów na określony profil, a następnie na dedykowaną firmową stronę www. To właśnie w tym pomagają specjaliści marketingowi Lajkpanel.pl, którzy zadbają o pełne prowadzenie Twojego Instagramu, tak aby miał wiele lajków. Te bowiem są najlepszych miernikiem zainteresowania.
Wykorzystaj Instagram, jako reklamę dodatkową
Tworzysz prawdziwą kampanię reklamową w Twojej miejscowości, wykorzystując banery, ulotki, standy informacyjne, czy też inne elementy reklamy outdoorowej? Aby zwiększyć „widoczność” tych treści i dotrzeć do większej grupy odbiorców, koniecznie wykorzystaj Instagram, jako reklamę dodatkową. Tu warto np. stworzyć baner z zagadką logiczną, czy chwytającą za serce humorystyczną historią, której kontynuację będzie można zobaczyć na koncie w social mediach. Zabawa, uwzględniająca rabaty, jest dzisiaj najskuteczniejszym sposobem przyciągnięcia do siebie klientów!