Artykuł sponsorowany Najczęstrze błędy popełniane przy planowaniu reklam

Najczęstrze błędy popełniane przy planowaniu reklam

  

Można mieć najlepszy produkt na świecie, nic to jednak nie da, nie potrafimy go sprzedać. Pomóc może w tym odpowiednia kampania reklamowa. Sposobów na rozreklamowanie produktu jest wiele. Dużym polem do popisu są dla przedsiębiorców media. Dodając do tego wszelkiego rodzaju banery, billboardy, ulotki itd. możliwości promocji wydają się być nieskończone. Ważne jednak jest, aby kampania była zaplanowana poprawnie.

Na co zwrócić uwagę?

Najważniejszym elementem reklamy jest jej widoczność. Nawet najlepsza reklama nie jest nic warta, jeśli nikt jej nie może dostrzec. Jest to pierwsza i bez wątpienia najważniejsza cecha dobrej reklamy. W drugiej kolejności dopiero zwrócić należy uwagę na jej wygląd. Reklama musi być czytelna. Tworząc plakat trzeba pamiętać o tym, że podobnych plakatów wisi na mieście niezliczona ilość. Ludzie są przyzwyczajeni do (zazwyczaj niestety nie najładniejszego) widoku reklam. Nikt nie zwróci uwagi na jeszcze jeden, nic nieznaczący obrazek. Zapewnienie odpowiedniej widoczności i rozpoznawalności reklamy jest połową sukcesu. Reklama może być przejrzysta, czytelna, ciekawa i ustawiona w miejscu, gdzie codziennie zobaczą ją tysiące ludzi, a nie przynosić pożądanego efektu. Pomóc w tym może Platforma Backlight. Jest to mobilna platforma, zapewniająca doskonałą widoczność zarówno za dnia, jak i w nocy. Widoczność reklamy zapewnia oświetlenie, które jest zamontowane wewnątrz platformy. Oświetla ono plandekę z nadrukiem, sprawiając, że obraz jest jasny, a barwy nawet w nocy, głębokie i wyraźne.Dodatkowym atutem tego typu baneru, są głośniki zamontowane na przyczepie. 24 m2 doskonałej idealnej reklamy zaoferować może firma Patromental. Dzięki nim, żadna osoba nie przejdzie obok reklamy obojętnie. Backlight jest zamontowany na przyczepie, dzięki czemu może ona znaleźć się w najbardziej strategicznych punktach miasta, o najbardziej odpowiadających nam godzinach.

Błędy popełniane przy projektowaniu reklam

Internet może być bardzo silnym narzędziem dla przedsiębiorców, planujących rozreklamowanie danego produktu. Inwestując w tę formę reklamy, warto pomyśleć nad dywersyfikacją środków przekazu, zapewniając dotarcie do większej ilości potencjalnych klientów. Często popełnianym błędem wielu firm, jest projektowanie zbyt szczegółowych plakatów, które będą wisieć przy ulicy. Zbyt duża ilość informacji, niejednokrotnie na małej przestrzeni, jest nieczytelna dla kierowców. Prowadzący auto nie ma możliwości zatrzymania się i przeczytania wszystkich informacji, jakie się na danym banerze znajdują. Jest to często niewykonalne także w przypadku pasażerów. Poza ilością odbiorców reklamy, ważny jest także (a nawet ważniejsze) typ odbiorców. Problem często stanowi złe lub mało precyzyjne określenie odbiorcy. Najlepszym tego przykładem są reklamy spersonalizowane w internecie. Im typ odbiorcy jest lepiej określony (określać go może wiek, zainteresowania itp.) tym do mniejszej liczby osób trafi, ale tym efektywniejsza będzie kampania.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas