Artykuł sponsorowany Jaki sprzęt biurowy można wziąć w leasing?

Jaki sprzęt biurowy można wziąć w leasing?

Przedsiębiorstwo nie zawsze stać na zakup nowego sprzętu. Szczególnie na początku działalności właściciele firm decydują się na wynajęcie urządzeń i mebli biurowych. Poza oszczędnością środków finansowych takie działanie ma wiele innych zalet. Firmy oferujące leasing sprzętu zajmują się także jego dostarczeniem pod wskazany adres, podłączeniem oraz serwisowaniem. Jaki sprzęt warto wynajmować?

Urządzenia biurowe

Decydując się na prowadzenie własnej firmy, należy zadbać o wiele ważnych kwestii. Jedną z nich jest zapewnienie personelowi odpowiedniego sprzętu do pracy. Przedsiębiorców startujących z własną działalnością nie zawsze stać na zakup urządzeń do biura, dlatego decydują się na ich wynajem. Takie działanie przynosi wiele korzyści. Zakup sprzętu na własność to niemała inwestycja. Biorąc go w leasing, można zaoszczędzić parę złotych. Najczęściej wynajmowanymi urządzeniami do biura są:

  • komputery,
  • drukarki,
  • kserokopiarki,
  • faksy,
  • skanery.

Poza oszczędnością środków finansowych leasing sprzętu pozwala na oszczędność czasu. Nie trzeba tracić go na szukanie firmy zajmującej się podłączeniem i serwisowaniem urządzeń, ponieważ usługi takie świadczy leasingodawca. Każdy wynajęty sprzęt biurowy podlega bezpłatnej naprawie i wymianie. Jeśli na rynek wkraczają nowoczesne urządzenia i przedsiębiorca chce z nich skorzystać, leasingodawca może dostarczyć go do siedziby firmy.

Czy wynajmować meble do biura?

– Poza wynajmowaniem sprzętu biurowego, firmy świadczące usługi leasingu zajmują się także wypożyczaniem mebli. Zagospodarowanie przestrzeni jest kolejną ważną kwestią podczas prowadzenia własnej firmy. Bez mebli zapewniających pracownikom komfort pracy, przedsiębiorstwo nie mogłoby właściwie funkcjonować — informuje przedstawiciel firmy Europejski Fundusz Leasingowy.

Meble należą do podstawowego wyposażenia biura. Aby zapewnić personelowi dogodne warunki pracy, należy wyposażyć biuro w:

  • biurka,
  • ergonomiczne fotele,
  • szafki,
  • regały,
  • meble kuchenne.

Niektóre firmy mają dodatkowe pomieszczenie, pełniące funkcję kuchni. Pracownicy nie muszą zatem za każdym razem wychodzić do restauracji lub zamawiać kawy na wynos, ponieważ mogą przygotować ją na miejscu. Podobnie jest w przypadku posiłków. Wyposażenie firmowej kuchni w mikrofalówkę i lodówkę pozwala na przechowywanie gotowych dań i odgrzewanie ich nawet w krótkich przerwach na lunch. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownicy nie tracą czasu na wychodzenie poza siedzibę firmy.

Jak widać, warto skorzystać z oferty leasingu urządzeń i mebli do biura. Takie rozwiązanie przynosi przedsiębiorcom wiele korzyści i odciąża ich portfele.

 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas