Artykuł sponsorowany Helpdesk 24h dla Twojej firmy!

Helpdesk 24h dla Twojej firmy!

Helpdesk 24h dla firm, to standard nowoczesnych przedsiębiorstw, o którym nie powinni zapominać żadni przedsiębiorcy. Dzisiaj usługi w tym zakresie – długoterminowe umowy z pracowniami informatycznymi i elektrycznymi – podpisują zatem podmioty o specyfikacji pracy zarówno biurowej, jak i przemysłowej. Warto bowiem pamiętać, że dzisiaj nawet linie produkcyjne podłączone są pod komputery z nowoczesnym oprogramowaniem m.in. zarządzania logistycznego, czy CRM.

Dlaczego helpdesk jest tak ważny?

Wyobraźmy sobie sytuację, w której w naszej firmie dochodzi do zerwania połączenia internetowego, do zawieszenia systemu CRM, czy też do braku kompatybilności drukarki z Wi-Fi. A teraz wyobraźmy sobie sytuację, w której musimy szybko znaleźć pracownię oferującą usługi pomocy informatycznej. Jak długo będzie trwać usuwanie drobnych, a ile poważnych usterek i uszkodzeń? Odpowiedź nie jest jednoznaczna, ale w znaczącej ilości przypadków przywrócenie 100% sprawności działania danego działu firmy, potrwa nawet kilka godzin. W przypadku setek firm oraz instytucji, jest to czas, który nie jest do zaakceptowania. W ciągu jednego dnia roboczego wiele przedsiębiorstw jest bowiem w stanie zaksięgować mnóstwo faktur, czy sfinalizować kilkadziesiąt ważnych umów. Inwestowanie w helpdesk to zatem przede wszystkim stawianie na bezpieczeństwo informatyczne, a także na ciągłość procesów wykonywanych w środowisku wysokiej technologii.

Zakres helpdesku 24h

Helpdesk 24h działa w rozmaity sposób. Pomoc udzielana jest zarówno drogą telefoniczną, mailami, jak i też poprzez pulpity zdalne i komunikatory sieciowe. W taki sposób można wyeliminować błyskawicznie większość usterek. Oczywiście poważne uszkodzenia np. mechaniczne zawsze wykonuje się w serwisach. W większości firm dochodzi do nich stosunkowo rzadko, czego nie można powiedzieć o różnego rodzaju problemach systemowych, czy aplikacyjnych. Helpdesk to zatem m.in. usuwanie awarii oprogramowania oraz sprzętu, instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, wsparcie eksploatacyjne, dbanie o system zabezpieczeń dla sprzętu, szkolenia dla pracowników, oraz wsparcie merytoryczne z zakresu informatyki.

Podpisz korzystną umowę z WE-LE-MI

Jeśli poszukujesz dobrej firmy udzielającej helpdesku dla firm, zgłoś się do firmy WE-LE-MI, która obsługuje już wiele podmiotów gospodarczych o różnym profilu. Do przedsiębiorstwa tego przekonuje je przede wszystkim szerokie wyspecjalizowane ekipy WE-LE-MI. Firma posiada doświadczenie w usługach IT, elektryce, sprzedaży systemów, w DVBT, w montażu domofonów i videodomofonów, czy też we wdrażaniu: monitoringu, alarmów, oraz systemów BMS (system zarządzania budynkiem)! 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas