Materiał Partnera Dlaczego koszulki z logiem firmy to świetna forma reklamy?

Dlaczego koszulki z logiem firmy to świetna forma reklamy?

Nie da się zbudować odpowiedniego wizerunku marki, a co za tym idzie zdobyć wielu klientów, bez odpowiedniej reklamy. To właśnie dzięki niej nasi potencjalni odbiorcy dowiedzą się o istnieniu firmy oraz zainteresują naszymi towarami lub usługami. Jeszcze lepszy efekt osiągniemy, gdy klienci nie tylko dowiedzą się o naszej marce, ale również zaczną ją sami promować dzięki produktom reklamowym.

Logo firmy

Reklama ma różne formy – od wideo, poprzez baner na stronie internetowej aż po bilbord na ulicy. Wszystkie mają jedną wspólną cechę - prezentują logo naszej firmy. Nie bez przyczyny warto mieć dobrze zrobione logo - ludzie najłatwiej zapamiętują formę graficzną. Znak, który umieścimy na naszej reklamie, nie tylko powinien oddawać istotę naszego przedsiębiorstwa, ale również łatwo zapadać w pamięć i pozytywnie się kojarzyć.

Produkty reklamowe

Gdy już stworzymy swój wymarzony znak firmowy, warto go teraz gdzieś umieścić. Wbrew pozorom, idealnym miejscem do tego będzie własna linia koszulek. Dlaczego?

  • Koszulki z logo mogą posłużyć jako pozytywna forma ekspresji twojej firmy. Gdy wręczasz ją jako upominek dla klienta, może to być strzał w dziesiątkę. Każdy uwielbia dostawać upominki, więc automatycznie wywołujemy tu miłe skojarzenie z naszym przedsiębiorstwem.
  • Pracownicy, których ubierzemy w te same stroje, wzbudzą większe zaufanie wśród klientów oraz stworzą wizję zgranego zespołu, a nie grupy przypadkowych ludzi w jednym pomieszczeniu.
  • Wyprodukowanie koszulek z logiem twojego biznesu jest jedną z najtańszych opcji reklamy. Można je zamówić na przykład w firmie KADOK, która profesjonalnie zajmuje się tworzeniem nadruków na odzieży i gadżetach reklamowych. Koszt tego będzie zdecydowanie mniejszy, niż przykładowo reklama w telewizji
  • Pracownicy i obdarowani klienci stają się żywą formą reklamy. Za każdym razem, gdy ktoś założy naszą koszulkę, zwiększa się grono odbiorców przekazu reklamowego, a tym samym –potencjalnych klientów. 

Logo możemy umieścić nie tylko na koszulkach, ale również na innych przedmiotach codziennego użytku, takich jak kubki, długopisy i tym podobne. Za każdym razem, gdy klient będzie z nich korzystał, nasze logo mocniej zapadnie mu w pamięć. Pamiętajmy jednak, aby logo nie było zbyt kontrowersyjne – człowiek musi sam chcieć je nosić. Te wszystkie zabiegi pozytywnie wpłyną na wizerunek naszej firmy.

Podziel się