Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta Warszawa III
- Banki
- 00-116 Warszawa , Świętokrzyska 36 (woj. mazowieckie)
-
Dziś:
- Pn. 09:00 - 19:00
- Wt. 09:00 - 19:00
- Śr. 09:00 - 19:00
- Cz. 09:00 - 19:00
- Pt. 09:00 - 19:00
- Sb. Zadzwoń i sprawdź
- Nd. Zadzwoń i sprawdź
O firmie
Firmę, której nazwa to: Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta Warszawa III, można znaleźć pod adresem: Świętokrzyska 36, Warszawa, mazowieckie. Klienci mogą skorzystać z oferty w godzinach: Pn.-Pt.: 09:00-19:00. Nasza działalność została wpisana w CEIDG pod numerem: 1080004850. Można się z nami skontaktować pod numerem telefonu 22 390 11 60.
Numer działalności w Krajowym Rejestrze Sądowym to: 0000304735. Pierwsze kroki stawialiśmy już w 1990 roku. 9-cyfrowy numer identyfikacyjny REGON firmy to: 141334039. Nasza branża to Banki. W firmie pracuje 250 pracowników. Można nas zlokalizować, wykorzystując współrzędne: 52.23348N, 21.00017E.
Jesteś właścicielem tej firmy?
Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?
Zarządzaj stroną tej firmyInformacje handlowe
- Nazwa rejestrowa
- Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta Warszawa III
- KRS
- 0000304735
- NIP
- 1080004850
- REGON
- 141334039
- Rok założenia
- 1990
- Liczba pracowników
- powyżej 250 osób
Opinie (0)
WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.
Średnia ocen
Najczęściej zadawane pytania
- Jaka jest nazwa firmy Nazwa to: Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta Warszawa III
- Jaki jest adres firmy Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta Warszawa III Adres to: 00-116 Warszawa , Świętokrzyska 36 (woj. mazowieckie)
- Jakie są godziny otwarcia firmy Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta Warszawa III Godziny otwarcia to: Pn.-Pt.: 09:00-19:00
- Jaki jest kontakt telefoniczny do firmy Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta Warszawa III Kontakt telefoniczny to: 22 390 11 60
- Jaki jest numer KRS firmy Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta Warszawa III Numer KRS to: 0000304735
- Jaki jest NIP firmy Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta Warszawa III NIP to: 1080004850
- Jaki jest numer REGON firmy Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta Warszawa III Numer REGON to: 141334039
- Jakie są współrzędne geograficzne firmy Getin Noble Bank S.A. Punkt Obsługi Klienta Warszawa III Współrzędne geograficzne to: 52.23348°N 21.00017°E