Artykuł sponsorowany Stoisko wystawowe, a nowoczesny marketing

Stoisko wystawowe, a nowoczesny marketing

Branżowe eventy to okazja do zaprezentowania swojej firmy, nawiązania intratnych kontaktów biznesowych oraz zdobycia nowych klientów. W całym procesie marketingowym najważniejszą rolę odgrywa stoisko wystawiennicze, które musi zachęcać do zapoznania się z ofertą usług i produktów. Trendy w branży marketingowej stale się zmieniają, dlaczego stoisko powinno być zaprojektowane w sposób interesujący dla odbiorcy. Jak wygląda idealne stoisko wystawowe?

Design stoiska

Wygląd stoiska ma kluczowe znaczenie dla tego, czy odbiorca zainteresuje się prezentowaną firmą. Aktualne trendy wymuszają wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań, które sprawią że stoisko będzie wyróżniało się na tle innych wystawców. Na targach branżowych zazwyczaj swoją ofertę prezentuje wiele firm, dlatego należy zadbać o takie elementy stoiska wystawowego jak:

  • Konstrukcja – stoisko powinno być przede wszystkim przestronne, dobrze wyeksponowane, a jednocześnie wzbudzać ciekawość w odbiorcy.          
  • Kolorystyka – kolory muszą nawiązywać do logotypu firmy. Dzięki temu łatwiej później skojarzyć odbiorcy stoisko i powiązać je z ofertą konkretnego wystawcy.
  • Oświetlenie – odpowiednio rozmieszczone oświetlenie zwiększy widoczność stoiska, a dodatkowo zachęci odbiorcę do podjęcia interakcji.

Eventy branżowe charakteryzują się dużą konkurencyjnością, dlatego niczym niewyróżniające się, nudne stoisko prawdopodobnie będzie omijane na rzecz ciekawszych form prezentacji.

Obecne trendy marketingowe wymuszają na dostawcach konieczność precyzyjnego trafienia do gustów odbiorcy. Coraz częściej organizuje się stoiska o nietypowej konstrukcji, które od razu wywołują skojarzenia na temat oferowanych przez wystawcę usług – mówi specjalista z firmy Art – CO zajmującej się produkcją stoisk targowych i wystawienniczych.

Digitalizacja stoiska

Najbardziej widocznym trendem, który obecnie stanowi najskuteczniejszą formę reklamy stoiska, jest pełna digitalizacja. Dobre oświetlenie i kolorystyka już nie wystarczą, aby przyciągnąć szerokie grono odbiorców, dlatego wdraża się także nowoczesne rozwiązania technologiczne. Dźwięki i zapachy wpływające na odbiór sensoryczny, projekcje oraz technologie wirtualnej rzeczywistości to tylko niektóre z możliwości digitalizacji stoiska. Kreatywność wystawców wpływa także korzystnie na wizerunek firmy, która kojarzona jest z nowoczesnością i otwartością na nowe technologie. Taki projekt stoiska z pewnością zostanie zapamiętany na długo i jest okazją do zdobycia nowych klientów i partnerów biznesowych otwartych na nowe doświadczenia.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas