Artykuł sponsorowany Jak stworzyć unikatowe opakowania do kosmetyków, które przyciągną uwagę klienta?

Jak stworzyć unikatowe opakowania do kosmetyków, które przyciągną uwagę klienta?

Kosmetyki są obecne w niemal każdej toaletce kobiety, dlatego rynek jest przepełniony nimi do granic możliwości. Żeby znaleźć klientów, warto przyciągnąć ich uwagę za pomocą ciekawych opakowań. Chcąc nie chcąc, większość z nas kupuje oczami, dlatego ważny jest właściwy design i odpowiednie wykonanie projektu. W jaki sposób możesz stworzyć unikatowe opakowania z pomocą firmy introligatorskiej?

Serie tematyczne – postaw na wyobraźnię!

Podczas tworzenia projektu opakowania nie masz praktycznie żadnych ograniczeń. Warto stworzyć wyjątkową serię, która będzie odznaczała się na półce już ze względu na sam pomysł. Zauważ, że najpopularniejsze światowe marki kosmetyków odznaczają się właśnie unikatowym sposobem pakowania. Są to na przykład pudełka w kształcie klejnotów lub inspirowane jednorożcami. Żeby wykonać projekt, warto zatrudnić profesjonalnego grafika, który przerzuci Twoje myśli na papier lub bezpośrednio wersję cyfrową.

Projekt opakowania powinien być czytelny dla wykonawcy, któremu zlecisz jego wytworzenie. Jeśli masz już na oku daną firmę, najpierw spytaj, czy będą w stanie stworzyć opakowanie, które masz w planach. Zwykle ograniczeniem jest rodzaj materiału oraz wielkość pudełka, gdyż nie każde przedsiębiorstwo posiada maszyny przystosowane do tworzenia opakowań ze wszystkich dostępnych rodzajów i rozmiarów materiałów.

Od projektu do efektu!

Najważniejsze jest oczywiście estetyczne wykonanie, bez niego nawet najlepszy projekt pójdzie na darmo. Wykonywaniem opakowań do kosmetyków zajmuje się Introligatornia Introlech, która na rynku funkcjonuje już niemal trzydzieści lat. Po przedstawieniu wykonawcy swojego projektu wykonuje on szereg czynności przy pomocy specjalistycznych urządzeń. Można wśród nich wymienić:

  1. Sztancowanie – polega na wykrawaniu z dużego arkusza odpowiedniego kształtu, z którego w późniejszym czasie zostanie dogięte opakowanie.
  2. Lakierowanie UV – jest to forma uszlachetniania druku, która ma na celu sprawić, aby pudełko wyglądało bardziej ekskluzywnie i luksusowo. Druk lakierowany nie tylko lepiej się prezentu, ale również jest bardziej odporny na ścieranie, uszkodzenia mechaniczne oraz wilgoć.
  3. Złocenie – za jego pomocą można wyróżnić poszczególne elementy pudełka. W zależności od zastosowane farby może mieć inną intensywność i połysk.
  4. Bigowanie – proces wykonywania wgnieceń, które mają umożliwić późniejsze dogięcie materiału do określonego kształtu, który ma mieć docelowe opakowanie.
  5. Tłoczenie – podczas wykonywania opakowań możliwe jest też ich tłoczenie, które umożliwi stworzenie wzorów 3D.
  6. Składanie i klejenie – ostatni etap tworzenia opakowań, proces jest łatwy i szybki, dzięki wcześniejszemu bigowaniu.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas