Artykuł sponsorowany Jak skutecznie zareklamować swoją firmę w mieście?

Jak skutecznie zareklamować swoją firmę w mieście?

Duże spółki o krajowym, czy nawet zagranicznym zasięgu moją wystarczająco duże zasoby finansowe na to, aby móc realizować złożone kampanie reklamowe w telewizji i radiu. Mniejsze firmy, których nie stać na takie działania, dzisiaj rekompensują sobie to dzięki działaniom w Sieci. Reklama internetowa na Facebooku, w wyszukiwarkach firm, czy też na Instagramie, jest dzisiaj niesamowicie skuteczna, co nie oznacza, że należy rezygnować z innych, tradycyjnym form promocyjnych. Mowa o wykorzystaniu banerów, ulotek, czy też rożnego rodzaju gadżetów.

Postaw na banery i ulotki

Zarówno w małych, jak i dużych miastach banery reklamowe wielkoformatowe, a także ulotki, są świetnym sposobem na promocję, pod warunkiem, że postawimy na odświeżoną, minimalistyczną i kreatywną szatę graficzną. Dzisiaj odbiorców bardziej przyciągają bowiem wręcz artystycznie wykonane reklamy drukowane, niż te krzykliwe i chaotyczne. Przed przystąpieniem zatem do wyprodukowania odpowiedniej ilości nośników, przede wszystkim poproś dobrą drukarnię i jej grafików, o przygotowanie odpowiedniego contentu. Mowa o właśnie szacie graficznej, napisach, i co bardzo ważne o haśle promocyjnym wraz z logotypem Twojej firmy.

Warto wiedzieć: Duże banery w małych miastach przynoszą olbrzymią rozpoznawalność danej firmie. W większych miejscowościach, są zaś skuteczne tylko wtedy, kiedy ich ekspozycja jest odpowiednio przygotowana. Mowa np. o oświetleniu, a także wykonaniu banera na uszlachetnionym, bardzo trwałym materiale.

Wizytówki, katalogi i gadżety

Kolejnym ważnym elementem reklamowym Twojej firmy powinny być wizytówki oraz katalogi, które mogą być nie tylko rozdawane podczas kontaktów w terenie z klientami, bądź przy zapraszaniu ich do swoich siedzib, ale także, które mogą podobnie, jak ulotki być rozłożone w odpowiednich miejscach. Mowa np. o hotelowych lobby, o restauracyjnych stoliczkach, czy też w poczekalniach banków oraz w innych miejscach publicznych, od instytucji po przedsiębiorstwa. Zawsze jednak należy pamiętać o tym, aby właściciel danej przestrzeni wyraził zgodę na takie działanie, a także o tym, aby nasze wizytówki i katalogi były nowoczesne oraz atrakcyjne wizualnie. Warto również stawiać na różnego rodzaju gadżety, np. kalendarze firmowe dla klientów kluczowych, czy kubki reklamowe, które warto wykorzystać np. podczas targów wystawienniczych.

Nieoceniona pomoc dobrej agencji reklamowej/drukarni

Aby uzyskać dzisiaj odpowiednio wysokie wyniki rozpoznawalności marki, usług, czy produktów, należy podejmować współprace z agencjami reklamowymi, czy drukarniami, które zajmują się tworzeniem właśnie wizytówek, katalogów, czy też banerów, wedle nowoczesnych metodologii projektowych i w innowacyjnych procesach produkcyjnych. Tym na rynku wyróżnia się firma BRAND Pauliny Olszewskiej, która słynie z kreatywnych rozwiązań. To właśnie tam nie tylko przygotujesz elementy swojej miejskiej kampanii reklamowej, ale także spersonalizujesz wykorzystywane artykuły biurowe.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas