Artykuł sponsorowany Hotel jako miejsce organizacji rekrutacji i spotkań biznesowych

Hotel jako miejsce organizacji rekrutacji i spotkań biznesowych

Hotel, który posiada sale konferencyjne może oferować o wiele więcej, niż same miejsca noclegowe. W takich salach można prowadzić różnego rodzaju spotkania biznesowe, w tym również te mające na celu rekrutację nowych pracowników. Wyjaśniamy, dlaczego hotel to świetne miejsce na tego typu wydarzenia.


Zalety organizowania biznesowych spotkań w hotelu

Choć nie jest to najbardziej oczywisty wybór, to jednak hotel może świetnie sprawdzić się w roli miejsca dla organizowanego przez was biznesowego spotkania. Oczywiście, nie każdy obiekt będzie się do tego nadawał – musi on spełniać kilka warunków, z których najważniejszym jest odpowiednio zaaranżowana przestrzeń.

-Aby hotel mógł być tłem dla firmowych spraw, powinien zapewniać specjalną przestrzeń, oddzieloną od reszty hotelowej infrastruktury. Najlepiej w tym charakterze sprawdzają się gabinety oraz sale konferencyjne, w których można urządzać nie tylko spotkania w interesach, ale również szkolenia, konferencje i inne prelekcje. Ważne jest też zaplecze sprzętowe, w tym nagłośnienie – tłumaczy nasz rozmówca reprezentujący Hotel Amber.

Organizowanie spotkania biznesowego w hotelu to doskonałe rozwiązanie dla firm, które nie mogą pochwalić się przestronnym i nowoczesnym biurem lub po prostu nie posiadających własnej sali konferencyjnej. Ponadto, można zdecydować się na takie rozwiązanie również wtedy, gdy zależy wam na zaimponowaniu osobie, z którą się spotykacie.


Hotel jako miejsce organizacji rekrutacji – czy to w ogóle jest możliwe?

W hotelach, nawet tych posiadających zaplecze idealne do organizacji konferencji, raczej nie organizuje się spotkań rekrutacyjnych, ponieważ te nie wymagają zbyt dużego rozmachu. Sprawa wygląda inaczej, kiedy hotel oferuje strefę coworkingową, której częścią są gabinety, w których można prowadzić spotkania w małym gronie.

Firmy podnajmujące biurka w przestrzeni coworkingowej mogą rekrutować nowych pracowników, korzystając z całego dostępnego zaplecza. Co więcej, taki gabinet często można też wynająć na kilka godzin, co może być idealną opcją dla osób, które dopiero zakładają firmę i zaczynają kompletować zespół. W takim wypadku, rozmowa rekrutacyjna przeprowadzona w hotelu może pozytywnie zaskoczyć kandydatów na oferowane stanowiska i ostatecznie przyczynić się do przyjęcia przez nich pracy.

Hotelowe sale konferencyjne to także świetne miejsce na organizację castingu, ponieważ zapewniają perfekcyjne warunki zarówno dla jurorów, jak i dla uczestników castingu.

To tylko kilka przykładów na to, że organizacja spotkania biznesowego w hotelu może okazać się świetnym pomysłem. Jednak przed wyborem tego najlepszego i najbardziej odpowiadającego waszym gustom, zróbcie jak najlepszy research. Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu i poleceniom waszych znajomych możecie wybrać hotel, który idealnie będzie spełniał swoje funkcje w kwestii spotkań biznesowych.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas