Artykuł sponsorowany Restauracja jako najlepsza wizytówka hotelu

Restauracja jako najlepsza wizytówka hotelu

Restauracje hotelowe w wyraźny sposób odróżniają się od samodzielnych lokali. Nie da się ukryć – klienci wymagają od nich więcej. Im lepszy hotel, tym lepszej restauracji oczekujemy. Działa to również w drugą stronę – hotelowa restauracja z pysznymi daniami i wysoką jakością obsługi jest obietnicą fantastycznego pobytu w hotelu. Nie ma przesady w stwierdzeniu, że restauracja jest wizytówką hotelu.

Pierwszy kontakt z klientem

Nie internet. Nie recepcja. To właśnie hotelowa restauracja jest miejscem, w którym klient po raz pierwszy prawdziwie styka się z twoim hotelem i zaczyna wyrabiać sobie o nim opinię. Od chwili rezerwacji stolika w restauracji zaczyna się relacja klienta z całym hotelem. Czy został przyjęty uprzejmie? Czy spodobał mu się wystrój? Czy w karcie dań znalazł coś dla siebie? Czy obsługa poświęciła mu dostatecznie dużo uwagi? Czy nie czekał na podanie dania zbyt długo? Czy muzyka nie była za głośna?

Te pytania, które powinien zadać sobie każdy restaurator, któremu leży na sercu zadowolenie klienta, zadaje sobie – choć mimowolnie – każdy gość lokalu. I dość szybko udziela sobie na nie odpowiedzi, mimo że nie zawsze jest to proces uświadomiony. Czasem z wizyty w lokalu gastronomicznym zostanie nam zaledwie wrażenie, nie zaś lista wad i zalet, ale to właśnie ów ulotna impresja decyduje o tym, czy wrócimy tam, czy też następnym razem poszukamy czegoś innego.

Restauracja – najlepsza reklama hotelu

Nie bez powodu na ważne spotkania klienci wybierają hotelowe restauracje. Wyróżniają się one pozytywnie na tle innych lokali, ponieważ większość właścicieli zrozumiała prostą zależność: dzisiejsi zadowoleni klienci restauracji są przyszłymi klientami i najlepszymi rzecznikami hotelu.

Jednym z hoteli, który wykorzystuje tę zasadę, jest Hotel Azzun. Hotelowa restauracja o unikalnym klimacie staje się idealnym dopełnieniem spotkań zarówno biznesowych, jak i osobistych, wprowadza miłą atmosferę i pozwala skupić się wyłącznie na przyjemnym „tu i teraz” – pysznych daniach i doborowym towarzystwie. Dodajmy do tego sezonowe owoce i warzywa z własnego ogródka, które stanowią podstawę dań, oraz zawsze ciepły i świeży chleb wypiekany na miejscu – i już wiemy, że pobyt w tym hotelu będzie niezapomniany.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas