Artykuł sponsorowany Dlaczego warto robić spotkania poza firmą?

Dlaczego warto robić spotkania poza firmą?

W życiu każdej dużej firmy nadchodzi czas, kiedy należy zorganizować spotkanie pracodawców z pracownikami. Powody mogą być różne: szkolenia, konferencje, imprezy integracyjne – często wszystkie te formy łączą się ze sobą. Gdzie najlepiej je zorganizować? Najlepszą opcją jest wybranie lokalu poza siedzibą firmy – w hotelu lub klubie. Oto kilka powodów, dlaczego.

Większa przestrzeń na spotkania

Na rynku znajdziemy bardzo bogatą ofertę hoteli, restauracji, klubów oraz wielu innych lokali, proponujących wynajęcie swoich wnętrz na czas spotkań firmowych. Najpoważniejszym plusem takiego rozwiązania jest fakt, że możemy w nim zebrać całą firmę i mieć pewność, że każdy z obecnych pracowników znajdzie dla siebie wygodne miejsce. Jest to szczególnie istotne w przypadku firm posiadających różne oddziały na terenie miasta lub kraju – siedziba naszej firmy może nie pomieścić tak dużej ilości osób. Jeśli spotkanie ma potrwać dłużej niż kilka godzin, powinniśmy na jego miejsce wybrać hotel – w ten sposób oszczędzimy sobie kłopotów organizacyjnych, kiedy konieczne jest przetransportowanie osób przybywających z daleka do miejsca, gdzie mają przenocować. Znakomitym miejscem do organizacji dużych spotkań firmowych jest Hotel Ajax*** w Jankach.

Odpowiednie zaplecze techniczne

Jeśli spotkanie firmowe ma charakter szkolenia lub konferencji, do jego poprowadzenia potrzebny będzie odpowiedni sprzęt np. mikrofon, kolumny nagłaśniające, rzutniki, ekrany. Przed organizacją spotkania warto upewnić się, że wybrany przez nas obiekt jest w nie wyposażony. Jeśli w ramach spotkania przewidziana jest również impreza integracyjna wybrany lokal powinien również posiadać wyposażenie umożliwiające podanie posiłków oraz zapewnienie oprawy muzycznej.

Po co w ogóle organizować spotkania firmowe?

Spotkania firmowe, w zależności od swojego charakteru, mogą przynieść różne korzyści. Szkolenia pozwalają podnieść kompetencje zawodowe pracowników, firma korzysta dzięki temu na dwa sposoby – z jednej strony wyższe kwalifikacje pracowników poprawiają jakość usług firmy, a z drugiej zwiększają również poczucie lojalności oraz motywację. Pracownicy widząc, że firma robi coś dla nich, chętniej poświęcają się pracy. Konferencje, w których biorą udział pracownicy, klienci oraz partnerzy to doskonała okazja do zaprezentowania działalności firmy, przedstawienie jej osiągnięć oraz planów rozwoju na przyszłość. Imprezy integracyjne pomagają z kolei  wzmocnić więzi panujące między pracownikami. Wiadomo, że zgrany zespół jest w stanie osiągnąć więcej, niż grupa indywidualistów, którzy nie potrafią ze sobą współpracować. 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas