Artykuł sponsorowany Woreczki foliowe z nadrukiem, czyli skuteczny sposób na ochronę produktów i reklamę marki

Woreczki foliowe z nadrukiem, czyli skuteczny sposób na ochronę produktów i reklamę marki

Woreczki foliowe mogą pełnić wiele funkcji: chronić produkty przed wilgocią czy zapobiegać wysypywaniu się produktów. Niewiele osób wie, że mogą być także skuteczną reklamą marki. Jak wiadomo, rozpoznawalność marki to jeden z kluczowych czynników, które wpływają na rozwój i sukces w branży – niezależnie od sektora czy stopnia jego konkurencyjności. Co jeszcze warto wiedzieć na ten temat?

Marketingowa rola opakowań produktów

W obecnych czasach niezwykle trudno jest przykuć uwagę konsumentów. Nie tylko są oni wszędzie zalewani reklamami, ale wybór produktów na rynku jest często tak duży, że klienci często zapominają, jaki produkt kupili danego dnia. Z reguły rządzi zasada: im produkty są bardziej podobne do siebie, tym ważniejszy jest element, dzięki któremu mogą się wyróżnić.

Właśnie dlatego tak istotne jest wyeksponowanie nawet tych subtelnych, niewielkich różnic między produktami oraz stworzenie wrażenia unikalności. Tyczy się to nawet woreczków foliowych, których wiele osób używa na co dzień. Im częściej klienci będą widzieć logo produktu, tym więcej pozytywnych skojarzeń będzie mogło powstać. Dlatego producenci opakowań foliowych, tacy jak np. Profil, oferują personalizowane produkty, w tym woreczki foliowe z nadrukiem.

Jakie zalety mają woreczki foliowe?

Woreczki foliowe, wbrew pozorom, mają wiele zalet.  Przede wszystkim folia jest trwalsza i solidniejsza w porównaniu np.  do kartonu. Jednocześnie ma uniwersalne zastosowanie – można ją wykorzystać do pakowania wielu różnych produktów i bezpiecznie przechowywać w niej różne artykuły. Woreczki foliowe są także niezwykle lekkie i zajmują niewiele miejsca, przez co idealnie nadają się do pakowania rzeczy na wagę. Ponadto wybór woreczków foliowych z nadrukiem zwiększa rozpoznawalność marki poprzez umieszczenie logo czy nazwy firmy.

Przy woreczkach foliowych dużo wątpliwości mogą budzić kwestie ekologiczne. Jak wiadomo, są one wytwarzane z produktów pochodzących z ropy naftowej, co zdecydowanie nie sprzyja środowisku. Niemniej, jednak jeśli konsumenci zadbają o ich odpowiedni recykling, wielokrotne użytkowanie, a także świadome zakupy, nie powinno to stanowić większego problemu.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas