Artykuł sponsorowany Czym są usługi insertowania i kiedy warto z nich skorzystać?

Czym są usługi insertowania i kiedy warto z nich skorzystać?

Tworzenie strategii produktowej firmy nie jest zadaniem łatwym. Przedsiębiorstwa muszą dokładnie określić stopień ryzyka biznesowego, a także potencjalny przychód. W celu podwyższania standardów nie tylko stosowane są nowe modele produkcyjne czy marketingowe. Ważna jest również prezencja sprzedawanych towarów, które powinny przyciągać uwagą klientów. Między innymi dlatego powstała usługa insertowania, która dotyczy odpowiedniego pakowania wyrobów i dodawania do nich promocyjnych dodatków.

Czym jest insertowanie? 

Za insertowanie uznaje się usługę konfekcjonowania, czyli odpowiedniego „składania” i pakowania produktów. Z języka angielskiego słowo „insert” oznacza „wkładać”, „umieszczać coś w środku”, i na tym właśnie polega insertowanie. Związane jest ono z takim pakowaniem produktów, aby do gotowego wyrobu dodać elementy uzupełniające. Najczęściej są to materiały promocyjne, reklamowe, a także informacyjne.

Insertowane są dzisiaj często kartki imienne, próbki produktów, katalogi, kosmetyki, płyty CD, małe gadżety elektroniczne, dedykacje, wyroby testowe czy karty podarunkowe.

Rodzaje insertowania

Insertowanie można podzielić dzisiaj głównie na trzy główne kategorie: foliowania, wklejania oraz kopertowania. W pierwszym przypadku mowa o dołączeniu dodatkowego produkty poprzez łączenie go folią z produktem głównym. Tak m.in. są dołączane gadżety do kolorowych magazynów czy do zestawów kosmetyków. Metodą foliowania tworzy się również różne okazjonalne wyroby. Stanowią je zestawy świąteczne, które cieszą się zawsze dużą popularnością.

Oprócz foliowania warto zainteresować się również insertowaniem poprzez wklejanie. Jego zastosowanie jest bardzo szerokie. Wklejanie najczęściej wykorzystuje się przy produktach głównych, które tworzone są z papieru czy kartonu. Nie ma jednak przeszkody, aby za pomocą specjalnych klejów insertować dodatki do opakowań z tworzyw sztucznych. Najczęściej jednak metoda wklejania wykorzystywana jest przy załączaniu do katalogów różnych próbek. Korzystają z tego m.in. producenci kosmetyków.

Trzecia kategoria insertowania to nic innego jak kopertowanie, czyli umieszczanie w kopertach zaproszeń, biletów, kartek świątecznych czy bonów i voucherów. Technika ta może być stosowana bardzo dowolnie. Koperty można zarówno umieszczać we wnętrzach katalogów, jak i np. w całych paczkach kurierskich.

Usługi insertowania

Firmy produkujące różnego rodzaju produkty najczęściej insertowanie pozostawiają w rękach wyspecjalizowanych pracowni. Jest to rozwiązanie szybsze oraz znacznie tańsze. Nie wpływa ono bowiem na wydłużenie procesu produkcyjnego, a nowoczesne firmy zajmujące się konfekcjonowaniem produktów, są również gotowe zaproponować etykietowanie oraz ewidencjonowanie towarów. Tym zajmuje się m.in. firma QUALITY TRENDS, która wykorzystuje nowoczesne techniki pracy.

Z takimi przedsiębiorstwami warto współpracować zarówno w przypadku posiadania wielkiej firmy z setkami produktów, jak i przy prowadzeniu małego przedsiębiorstwa z niewielką liczbą pracowników. Usługi insertowania są tanie i gwarantują najwyższą estetykę opakowanych wyrobów. 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas