Artykuł sponsorowany Dlaczego administrowanie nieruchomością mieszkalną warto zlecić firmie Administrator?

Dlaczego administrowanie nieruchomością mieszkalną warto zlecić firmie Administrator?

Rynek nieruchomości obfituje w mnóstwo nowych obiektów mieszkalnych. To jednocześnie generuje potrzebę zarządzania nimi. Tymczasem ogrom obowiązków związanych z tym procesem sprawia, że coraz częściej obowiązki te sprawują nie Wspólnoty Mieszkaniowe, ale zewnętrzne firmy. Jakie usługi w zakresie zarządzania nieruchomością oferuje warszawska firma Administrator i dlaczego warto zlecić jej administrowanie obiektem?

Stały nadzór nad nieruchomością

Budynki mieszkalne to obiekty wyjątkowo intensywnie eksploatowane pod wieloma względami. To sprawia, że często pojawiają się różnego rodzaju awarie, a także niemal każdego dnia konieczne jest zadbanie o rozmaite kwestii organizacyjne. Niestety właściciele lokali mieszkalnych, tworzący Wspólnotę Mieszkaniową, to osoby, które na co dzień zajęte są własnymi sprawami i nie mają czasu, aby w pełni poświęcić się zarządzaniu budynkiem. Dlatego większość wspólnot decyduje się obowiązki te przekazać firmom zewnętrznym oferującym kompleksowe usługi z zakresu administrowania nieruchomościami. Właśnie taką firmą jest warszawskie przedsiębiorstwo Administrator, które sprawuje stały nadzór nad obiektem.

Bezpieczeństwo pod względem prawnym

Zarządzanie nieruchomością wymaga wykonywania wielu czynności, gdzie niezbędna jest specjalistyczna wiedza z zakresu finansów, księgowości czy przepisów prawnych. Osoby, które wiedzy tej nie posiadają, będą mieć spore trudności z prawidłowym zarządzaniem nieruchomością oraz spełnieniem wszystkich wymogów. To kolejny powód, dlaczego administrowanie obiektem warto zlecić profesjonalistom. Warszawska firma Administrator to specjaliści w administrowaniu i zarządzaniu nieruchomościami mieszkalnymi. Usługi w tym zakresie już od lat z powodzeniem świadczą dla wielu obiektów należących do Wspólnot Mieszkaniowych. Pracownicy firmy zajmują się wszelkimi formalnościami związanymi m.in. z:

  • prowadzeniem dokumentacji technicznej i prawnej obiektu,
  • przygotowywaniem wykazów lokatorów i lokali,
  • przeprowadzaniem kontroli technicznych obiektu,
  • opracowywaniem regulaminów, statutów i instrukcji,
  • rozliczaniem należności lokatorskich,
  • nadzorowaniem należności dla ZUS-u i US,
  • nadzorowaniem umów z dostawcami usług.

Natychmiastowe usuwanie awarii

Do kogo zgłosić się, gdy dojdzie do awarii windy, bramy wjazdowej czy też wody lub prądu? Do właściciela mieszkania, od którego wynajmujemy lokal? A może szukać serwisantów na własną rękę? Otóż odpowiedź jest prosta – to właśnie administrator nieruchomości pomoże w takiej sytuacji. Przedsiębiorstwa, takie jak działająca na terenie Warszawy firma Administrator, dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży zarządzania nieruchomościami mieszkalnymi współpracują z fachowcami z różnych dziedzin. Tak więc Administrator nie tylko natychmiastowo reaguje na zgłoszenie awarii, ale też równie szybko znajduje ekspertów, którzy zajmą się ich profesjonalnym usunięciem.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas