Artykuł sponsorowany Czemu korzystanie z usług doradcy ds. nieruchomości podczas wynajmowania mieszkania to dobry pomysł?

Czemu korzystanie z usług doradcy ds. nieruchomości podczas wynajmowania mieszkania to dobry pomysł?

Jeżeli jesteś właścicielem mieszkania, które chciałbyś wynająć, to zapewne wiesz, że nie jest to tak proste, jak mogłoby się wydawać. Trzeba przygotować mieszkanie, wykonać zdjęcia, napisać ogłoszenie, ustalić cenę najmu i kaucji adekwatną do danej lokalizacji, a także stanu nieruchomości i nie tylko. Aby zapewnić sobie bezpieczeństwo i spokojny sen, nie martwiąc się o formalności dotyczące wynajmu, warto skorzystać z usług doradcy ds. nieruchomości!

Atuty współpracy z doradcą ds. nieruchomości

Jeżeli jesteś posiadaczem własnego mieszkania, którego nie zamieszkujesz i chcesz cieszyć się comiesięcznym, dodatkowym zastrzykiem gotówki, to warto je wynająć. Dzięki temu, możesz budować swoja poduszkę finansową poprzez oszczędzanie lub podejmować kolejne inwestycje. Jednakże musisz wiedzieć, że wynajęcie mieszkania nie jest tak proste i szybkie jak mogłoby się wydawać. Jeżeli chcesz zyskać sprawdzonych lokatorów, a jednocześnie nie masz zbyt wiele czasu na właściwe przygotowanie mieszkania, dodawanie ogłoszeń, odbieranie telefonów, umawianie się na oględziny nieruchomości przez potencjalnych najemców, samodzielne analizowanie umowy najmu czy też odbieranie należnej za wynajem kwoty, to warto skorzystać usług doradcy ds. nieruchomości, który zajmie się wszystkimi powyższymi czynnościami i zaoferuje pomoc na każdym etapie wynajmu lokalu mieszkalnego.

Doradca ds. nieruchomości, jak Jacek Dublewski zna realia rynku  nieruchomości, więc pomoże przeanalizować indywidualne atuty Twojego mieszania i ocenić jego stan, co będzie miało odzwierciedlenie w ustaleniu adekwatnej ceny najmu, w takie sposób, aby  nie była ona zbyt wysoka, ani zaniżona. Chodzi o to, aby lokal szybko wynająć i nie tracić korzyści finansowych, które można by czerpać danym czasie, kiedy jest on pusty i nie ma lokatorów. Oczywiście, niczego nie należy robić zbyt pochopnie. Przed wynajmem doradca ds. nieruchomości może pomóc z przygotowaniu mieszkania w taki sposób aby podkreślić jego mocne strony i wykonać takie profesjonalne zdjęcia do ogłoszenia, które będą przyciągały jak najwięcej zainteresowanych osób. Niezmiernie ważne okazuje się również zredagowanie właściwego ogłoszenia, które będzie zawierało wszelkie istotne informacje dla najemców.

Prezentacja mieszkania najemcom i dopełnienie formalności

Kolejnym trudnym etapem wynajmu mieszkania jest kontakt telefoniczny z osobami zainteresowanymi, a także umawianie się na oględziny mieszkania. To wszystko może dla Ciebie wykonać doświadczony i rzetelny doradca ds. nieruchomości, jak Jacek Dublewski RE/MAX Best z Warszawy, który posiada wszelkie umiejętności interpersonalne, aby przeprowadzać takie spotkania. Zazwyczaj trzeba ich odbyć kilka, a nawet kilkanaście, gdyż wiele osób nie ma do końca sprecyzowanych oczekiwań co do lokalu mieszkaniowego i chce jedynie obejrzeć kilka mieszkań, aby mieć rozeznanie w rynku. Dzięki korzystaniu z usług doradcy, zyskasz cenny czas, który może poświęcić lub na rozwój osobisty czy zawodowy. Kiedy znajdzie się już odpowiedni najemca, niezwykle istotną kwestią jest podpisanie umowy, która będzie w taki sposób skonstruowana, aby chroniła interesy obu stron i była zgodna z obowiązującymi przepisami prawa. W tym wszystkim również pomóc specjalista Jacek Dublewski, który posiada kompleksową wiedzę merytoryczną. Jest to gwarancja spokojnego najmu, bez żadnych komplikacji. 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas