Artykuł sponsorowany Język angielski w biznesie

Język angielski w biznesie

Dziś większość ludzi potrafi posługiwać się językiem angielskim przynajmniej w stopniu komunikatywnym. Jest on obecny w większości obszarów życia. Nie inaczej jest w kwestii języka angielskiego w biznesie. W tym przypadku im większa znajomość języka, tym większa szansa na lepsze stanowisko. Wszystko dlatego, że mamy do czynienia z ciągle rozrastającym się biznesem międzynarodowym, gdzie język angielski niezbędny jest do komunikacji między firmami.

Dlaczego biznesowy język angielski jest ważny?

Biznes, jak każda inna dziedzina, ma swoje określone zwroty i słownictwo. Są one niezbędne do prawidłowego komunikowania się na arenie międzynarodowej. Dlatego, oprócz podstawowego opanowania języka angielskiego, należy potrafić posługiwać się również angielskim biznesowym. Obecnie wielu ludzi posługuje się podstawami języka angielskiego, aby móc komunikować się z ludźmi z innych krajów. W biznesie jednak taka znajomość języka jest niewystarczająca, aby móc porozumiewać się z przedstawicielami zagranicznych firm. Zwłaszcza, jeśli firma posiada wysoką renomę i ma kontakt z dużymi, zagranicznymi firmami.

Angielski w biznesie – Business English

Istnieje specjalistyczna dziedzina języka angielskiego – Business English. Jest ona nastawiona na naukę słownictwa z zakresu, między innymi marketingu, promocji, finansów i księgowości, czy prezentacji produktów. Business English skierowany jest do osób, które w swojej pracy muszą posługiwać się słownictwem z zakresu biznesu lub chcą poszerzyć swoją znajomość języka angielskiego. Dla wszystkich, którzy chcieliby podjąć pracę w korporacji związanej z biznesem, jest to podstawa, aby mieć szansę na zatrudnienie. Pracodawcy często rozpoczynają rozmowę kwalifikacyjną od sprawdzenia znajomości języka angielskiego, skupiając się na kwestiach biznesowych. Nie wystarczy więc jedynie wpisać w swoje CV znajomości tego języka.

Gdzie można się dokształcić?

Powstaje coraz więcej szkół językowych, które oferują zainteresowanym odpowiednie kursy. Należy jednak dokładnie przejrzeć oferty.

Jak podkreślają eksperci ze szkoły językowej Poliglota: „Dziś dla nikogo nie jest niczym dziwnym, że pracodawcy oczekują od pracowników znajomości języka obcego. Dlatego trzeba wychodzić naprzeciw tym oczekiwaniom i tworzyć miejsca, w których ludzie będą mogli zdobywać dodatkową wiedzę z zakresu danego języka”.

Dobrze, jeśli w ofercie jest opcja dostosowania kursu do osobistych potrzeb zainteresowanej osoby. Warto również sprawdzić, jakie egzaminy po odbyciu kursu oferuje szkoła.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas