Materiał Partnera Jak budować swoją identyfikację z marką BMW?

Jak budować swoją identyfikację z marką BMW?

Budowanie swojej identyfikacji z marką BMW to długotrwały i złożony proces. Na szczęście fani motoryzacji tego producenta mogą z dumą podkreślać przynależność do miłośników BMW, dzięki kolekcji gadżetów i odzieży BMW. Fani BMW mogą więc wyróżniać się na tle innych pasjonatów motoryzacji, a nie ma nic lepszego, niż wyjątkowość na tle innych. Czym jest identyfikacja wizualna marki BMW?

Identyfikacja z marką BMW - charakterystyka

Identyfikacja wizualna zawiera przede wszystkim nazwę, typografię, kolorystykę i styl wizualny. Każdy się ze sobą łączy i jedynie ich kompletne współwystępowanie może stworzyć dobrą, silną i rozpoznawalną markę. Nazwa pomaga zapamiętać firmę i komunikować jej istnienie. W typografii najważniejszy jest font, który stosuje się we wszystkich materiałach marketingowych marki. Typografią są także elementy charakterystyczne – wielkość, proporcje, interlinie pisma. Także kolory wchodzą w skład typografii. Pełnią funkcje identyfikacyjne i symboliczne, silnie, ale prawie niezauważalnie oddziałujące na psychikę człowieka. Budując identyfikację z marką BMW, warto więc zwrócić uwagę na to, aby zakupione gadżety posiadały każdy z elementów.

Identyfikacja wizualna odbierana jest przez wszystkie elementy składające się na marketing marki BMW – a więc gadżety BMW i akcesoria. To przede wszystkim takie elementy, jak kubki, smycze, opaski bransoletki, zawieszki zapachowe, naklejki zewnętrzne oraz maseczki. Dużą popularnością cieszy się także odzież BMW i dywaniki z emblematem. Gadżety i odzież BMW to elementy, które pozwalają identyfikować się z marką nie tylko, podczas kierowania pojazdem.

Czy warto identyfikować się z marką BMW?

Identyfikacja wizualna marki BMW jest podstawą, która umożliwia „kojarzenie się” z samochodem nie tylko w trakcie jazdy. Dzięki temu dane produkty lub oferowane usługi mogą zostać zauważone i zapadną w pamięć innych. Identyfikacja wizualna silnie oddziałuje na emocje, a to właśnie emocje skłaniają ludzi do kupowania produktów czy korzystania z konkretnych usług, co przekłada się na zysk danej firmy. Umieszczenie symbolu BMW na gadżetach i elementach wyposażenia samochodu jest więc pewnego rodzaju „znakiem rozpoznawczym” i pomaga utożsamić się z marką.

Gadżety i elementy identyfikujące markę BMW to elementy, które powinny wyróżniać się wysoką precyzją wykonania i eleganckim designem. To właśnie od nich zależy, jak pozostali odbiorą dany produkt. Właśnie dlatego do sklepu z gadżetami BMW Syndykat zgłasza się coraz więcej świadomych osób, którym zależy na identyfikowaniu się z marką. Wysokiej jakości produkty to gwarancja zadowolenia i rozpoznawalności wśród odbiorców.

Podziel się