Artykuł sponsorowany Ciastko, kawa i… samochód. Volvo Concept Store

Ciastko, kawa i… samochód. Volvo Concept Store

Sieci dealerskie toczą dyskusje na temat przyszłości branży samochodowej. Rynek obfituje w nowe idee i świeże pomysły, mające na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów. Coraz częściej otwiera się salony, nie będące typowymi punktami sprzedaży. Doskonałym przykładem tego typu placówki jest autoryzowany salon w Opolu – Volvo Concept Store.

Formuła rodem ze Skandynawii

Volvo Concept Store przy placu Kopernika w Opolu czerpie z najlepszych wzorców skandynawskich, prezentując zupełnie nową formułę sprzedaży aut. Nie jest to typowy salon samochodowy, a raczej miejsce ekspozycyjne, połączone ze szwedzką kawiarnią i efektownym tarasem widokowym. Każda przybyła osoba może skosztować pysznego espresso czy latte, zjeść ciastko, poczytać gazetę i podziwiać panoramę miasta. Oczywiście nie brak tego co najważniejsze – samochodów marki Volvo. Dla zainteresowanych organizowane są jazdy próbne wybranymi modelami. Istnieje też możliwość bezpośredniego zakupu. Samochody demonstracyjne są wystawione na poziomie +4 parkingu Centrum Handlowego Solaris Center. Tam też znajduje się parking dla klientów salonu.

Pomoc bez granic

Pracownicy Volvo Concept Store służą pomocą w każdej sytuacji. Specjalny program obsługi serwisowej w systemie Door2Door to gwarancja pełnego komfortu dla klientów, którzy już nawiązali współpracę z dealerem, lecz szukają fachowego wsparcia – na przykład przy okazji cyklicznych przeglądów gwarancyjnych. Przeglądy odbywają się w Autoryzowanym Serwisie Volvo Inter-Car Bielany w Bielanach Wrocławskich. Dedykowany Doradca Techniczny odbiera samochód z Opola i transportuje go do punktu docelowego, a po wykonaniu niezbędnych działań dostarcza z powrotem do Volvo Concept Store. Jedyną rolą klienta jest zgłoszenie się po samochód w ustalonym wcześniej terminie. Dzięki temu oszczędza on czas, jaki musiałby poświęcić na samodzielne załatwianie kwestii formalnych i logistycznych.

Nowa jakość?

Wielu klientów samochodów segmentu premium stanowią ludzie zajęci, którzy liczą każdą minutę. Nowa metoda dystrybucji Volvo jest skierowana m.in. do nich. Umiejscowienie salonu ekspozycyjnego w centrum handlowym to dogodne rozwiązanie, pozwalające załatwić kilka spraw w jednym miejscu. Wizytę w salonie da się połączyć z weekendowymi zakupami w blisko 100 punktach handlowo-usługowych. Osoby zainteresowane mogą przekonać się o tym już dziś, odwiedzając czwarty poziom opolskiego Solaris Center. Pyszna kawa, piękne widoki i atrakcyjne samochody – wszystko to czeka na wyciągnięcie ręki!

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas