Artykuł sponsorowany 5 książek idealnych dla fanów gier

5 książek idealnych dla fanów gier

Wydawać by się mogło, że granie w gry komputerowe i czytanie książek wzajemnie się wykluczają. Nic bardziej mylnego! W obecnych czasach coraz więcej wydawnictw wychodzi naprzeciw oczekiwaniom fanów gier i wydaje książki o takiej właśnie tematyce. Bardzo ważne jest nie tylko to, aby iść z duchem czasu, ale też by zachować w nich pełen profesjonalizm. Podpowiadamy więc, jakie pozycje będą najlepsze dla miłośników popularnych gier komputerowych.

  1. ,,Wielka księga gier w bajkowym świecie’’ – opracowanie zbiorowe. Nie jest to typowy poradnik o jakiejkolwiek grze komputerowej- zadaniem tej pozycji jest przeniesienie czytelnika do innego rodzaju rozrywek, które dzieją się w rzeczywistości bajkowej. Jak przekonują eksperci z wydawnictwa Arkady: ,,Bardzo ważne dla rozwoju każdego młodego człowieka jest chwilowe oderwanie się od ekranu komputera. Z taką książką dziecko ma jednak możliwość przeniesienia się w pokrewny, bardzo ciekawy świat pełen przygód, który jednocześnie rozwija wyobraźnię i kreatywność’’. 
  2. Cykl ,,Przygody w świecie Minecrafta’’– S. D. Stuart. Cykl zawiera, aktualnie, 11 pozycji. Opowiadają one historie, które dzieją się w realiach tej niezwykle popularnej wśród młodszych i starszych osób gry. Można w nich spotkać bohaterów, którzy występują w komputerowej rozgrywce, a ich przygody są interesująco rozbudowane przez autora książek.  
  3. Cykl ,,Cubeworld. Opowieści z Minecrafta’’, którego autorem jest Karl Olsberg. Czytelnik ma do dyspozycji 2 pozycje, jednak cykl jest nieustannie rozbudowywany, dlatego można oczekiwać jego kolejnych części w najbliższej przyszłości. Książki te można nazwać zbeletryzowaną instrukcją obsługi gry komputerowej, ponieważ ich akcja odbywa się w dwóch światach— rzeczywistym i tym, który obecny jest w rozgrywce. Jest to więc swoisty poradnik, ale napisany w sposób ciekawy i rozbudzający wyobraźnię. Wiele wątków Minecrafta jest tu znacznie rozszerzonych i ubarwionych.
  4. Seria ,,Siódmy zmysł’’– Ilka Pacoska. Nie jest to cykl książek, których akcja dzieje się w jakimkolwiek świecie, który znany jest z komputerowych gier. Jest to jednak pozycja pełna bajkowych postaci i światów, która może okazać się strzałem w dziesiątkę dla miłośników fantastycznych wydarzeń. Fani gier przeczytają tu o przygodach nastoletnich bohaterów, z którymi bez problemu można się utożsamić.
  5. ,,Programowanie. Jakie to proste!’’ autorstwa Carola Vondermana. Jest to podręcznik, skierowany dla młodszych czytelników i graczy, z którym można nauczyć się tworzenia animacji czy gier. Przedstawia też podstawy najpopularniejszych języków programowania.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas