Artykuł sponsorowany Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne Apple. Czym się różnią?

Naprawy gwarancyjne i pogwarancyjne Apple. Czym się różnią?

Produkty marki Apple to symbol wysokiej jakości, doskonałych parametrów oraz dbałości o wygodę ich użytkowników. Jednak tak jak sprzęty elektroniczne innych firm, tak i te mogą się popsuć, czego przyczyną często jest fabryczna usterka urządzenia. Nie powinno to być powodem do zmartwień, gdyż telefon, komputer oraz tablet można oddać do serwisu gwarancyjnego lub pogwarancyjnego.

Kiedy urządzenie obejmuje gwarancja

Każde urządzenie marki Apple jest objęte gwarancją. Podczas okresu, w którym ona obowiązuje, właściciel iPada, iPhone’a czy iMaca nie ma powodu do obaw. W przypadku usterki specjaliści w serwisie szybko zajmą się rozwiązywaniem problemu – i to na koszt firmy.

Jakie awarie są usuwane w przypadku naprawy gwarancyjnej? Firma Apple, dbając o swoją renomę i chcąc spełnić oczekiwania osób, które wybrały jej produkty, zapewnia kompleksowy serwis. Nawet najmniejsza usterka zostaje szybko zlikwidowana. Jeżeli telefon z niewiadomych przyczyn nie uruchamia się, zostaje wymieniany na nowy. To samo dotyczy defektów wyświetlacza iPada czy też jakiejkolwiek wady MacBooka. Właściciel tego sprzętu będzie musiał ponieść koszty naprawy jedynie w sytuacji, kiedy uszkodzenie mechaniczne będzie na przykład następstwem upadku urządzenia lub jego zalania.

Do ostatniego dnia obowiązywania gwarancji firma Apple zajmuje się likwidowaniem usterek na swój koszt. Mimo tego, jeżeli sprzęt odmówi posłuszeństwa po tym okresie, można zwrócić się o pomoc do serwisu pogwarancyjnego – mówi fachowiec z firmy Master w Warszawie.

Czym jest naprawa pogwarancyjna?

iPad zawsze może niefortunnie upaść, a bateria w iPhonie może zacząć zbyt szybko się rozładowywać. Wtedy kroki należy skierować do autoryzowanego serwisu, który wykona naprawę pogwarancyjną.

Punkty takie są przygotowane na to, aby wymienić praktycznie dowolną część urządzenia tej marki. Mogą pomóc, kiedy pęknie szybka albo uszkodzeniu ulegnie matryca wyświetlacza. Specjaliści potrafią również usunąć błędy w oprogramowaniu i przywrócić urządzeniu pełną sprawność oraz funkcjonalność. Ponadto usługi takie są realizowane ekspresowo – sprzęt może wrócić do właściciela już po upływie jednej doby.

Za naprawę pogwarancyjną trzeba zapłacić z własnej kieszeni. Jednak serwisy dbają o to, aby wymieniane części były oryginalnymi komponentami lub zamiennikami o równie wysokiej jakości. Zapewnia to, że zepsuty komputer czy telefon zostaną przywrócone do pierwotnego stanu. Naprawy pogwarancyjne sprzętu Apple  dotyczą likwidowania takich samych usterek jak te usuwane w okresie obowiązywania gwarancji.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas