Artykuł sponsorowany Możliwości zintegrowanych systemów wysyłek

Możliwości zintegrowanych systemów wysyłek

Obsługa zamówień w sklepie internetowym wymaga świetnej organizacji, a jeśli administratora nie wspiera zautomatyzowany system, zachodzi tu ryzyko poważnych pomyłek. Wszystkie błędy po stronie sklepu skutkują utratą zaufania klientów, dlatego warto dokładać wszelkich starań, aby ich uniknąć. Najprostszym sposobem na zabezpieczenie się przed pomyłkami na etapie wysyłki, jest korzystanie ze zintegrowanego systemu wysyłek.

Czy pracownikom twojego sklepu zdarzyło się wysłać zamówienie pod niewłaściwy adres lub w ogóle nie przekazać towaru kurierowi? A może znana jest ci sytuacja, w której zamówienia „pomieszały się” i do poszczególnych klientów trafiły niewłaściwe produkty? Pomyłki zdarzają się nawet najlepszym, dlatego warto sięgać po pomoc technologii.

Sklep internetowy przyjazny dla klienta

Czas i koszt realizacji zamówienia interesuje użytkowników sklepów internetowych nie mniej niż jakość i cena produktów. Sposób realizacji zamówień jest więc bardzo ważnym czynnikiem, wpływającym na ocenę klienta. Ta z kolei przekłada się na renomę twojej firmy, a co za tym idzie, jej dalsze wyniki finansowe.

Wielu użytkowników sklepów internetowych przyznaje, że nie decyduje się na zakup, jeśli koszty i sposób dostawy towarów nie są jasno określone. Dlatego w interesie sprzedawcy leży przedstawienie warunków wysyłki w jak najbardziej przejrzysty sposób.

Jedną z wielu funkcji zintegrowanego systemu wysyłek dla oprogramowania CStore jest wyświetlanie cen wysyłki w opcjach z przedpłatą i za pobraniem już przy opisie produktu w sklepie online. Użytkownika sklepu warto poinformować również o darmowej wysyłce przy zakupach powyżej konkretnej kwoty (jeśli sklep przewiduje takie opcje), kosztach wysyłek zagranicznych, przedziałach dostępności wysyłki ze względu na wagę czy ewentualnych dodatkowych kosztach – również takie możliwości daje nam omawiany system.

Automatyzacja procesu przygotowywania i wysyłki zamówienia

Najważniejsze funkcje zintegrowanych systemów zamówień przeznaczone są jednak dla administratorów platform sprzedażowych i pozostałych pracowników sklepu. Głównym celem ich stosowania jest przecież właśnie usprawnienie pracy zespołu pracowniczego.

Zintegrowany system zamówień pozwala na pełną automatyzację przygotowania wysyłki. Administrator ma możliwość szczegółowego ustawienia kurierów, a więc synchronizację z poszczególnymi firmami doręczycielskimi. Dla sklepów korzystających z usług Poczty Polskiej dużym ułatwieniem będzie możliwość generowania naklejek i książki nadawczej. Dodatkowo system pozwala na generowanie druków do przelewów oraz tworzenie opakowań do wysyłek opatrzonych obrazkiem, nazwą i ceną zamówienia.

Jeśli twoja platforma sprzedażowa nie posiada jeszcze wymienionych wyżej funkcjonalności, a klientów ciągle przybywa, zainteresuj się tym rozwiązaniem jak najprędzej. Ręczna, bezbłędna obsługa wysyłek jest możliwa, ale wyłącznie przy ograniczonej, minimalnej ilości zamówień.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas