Artykuł sponsorowany Błyskawiczna pomoc informatyczna w ofercie firmy IT Omega

Błyskawiczna pomoc informatyczna w ofercie firmy IT Omega

IT Omega to firma, która specjalizuje się w outsourcingu IT. Jej oferta skierowana jest zarówno dla małych, jak i dużych przedsiębiorstw, które pragną poprawić efektywność swojej pracy i zoptymalizować koszty prowadzenia działalności gospodarczej. Każdego dnia IT Omega niesie fachową pomoc informatyczną klientom, którzy jej potrzebują. Zewnętrzny helpdesk, bo o nim mowa, zaoszczędził frustracji niejednemu usługobiorcy firmy IT Omega.

Czym jest helpdesk?

Wszędzie tam, gdzie są komputery podłączone do sieci internetowej, prędzej czy później pojawiają się problemy, które komplikują lub uniemożliwiają pracę ich użytkownikom. Czasem są to problemy błahe, które można rozwiązać jednym kliknięciem, a czasem poważne, których usunięcie wymaga umiejętności i wiedzy z zakresu informatyki.

Większość użytkowników jej nie posiada, a spora część z nich nie radzi sobie nawet z drobnymi problemami. I nie w tym nic złego. Warto jednak zadbać o to, by w razie wystąpienia jakichkolwiek niedogodności ze strony sieci komputerowo-internetowych, mieć się do kogo zwrócić o pomoc. Szczególnie jeśli owe problemy mogą negatywnie wpływać na pracę firmy.

IT Omega oferuje swoim klientom kompleksową pomoc informatyczną, którą zwyczajowo określa się mianem helpdesku. Doświadczeni informatycy z tej firmy poradzą sobie z każdym problemem technicznym – zawirusowaniem systemu, zablokowaną skrzynką mailową, niedziałającym skanerem czy zawieszającym się pakietem Office.

Dlaczego warto korzystać z zewnętrznego helpdesku w swojej firmie?

Największym atutem zewnętrznego helpdesku jest oszczędność czasu. Bardziej doświadczeni użytkownicy sieci z pewnością rozwiążą niejeden problem techniczny, ale będą musieli poświęcić na to znacznie więcej czasu niż doświadczony informatyk. W przypadku, gdy użytkownik jest równocześnie pracownikiem firmy, lepiej byłoby, gdyby ów czas został spożytkowany na realizację obowiązków zawodowych. Jak przekonuje specjalista z firmy IT Omega:

„Tym, co wyróżnia naszą firmę outsourcingową na tle konkurencji, jest bezzwłoczne i skuteczne działanie. Od razu po otrzymaniu zgłoszenia zajmujemy się problemem technicznym, który wystąpił u klienta i staramy się usunąć go w jak najkrótszym czasie. Zgłoszenia przyjmowane są drogą mailową lub telefoniczną. Dbamy też o to, by systemy informatyczne naszych klientów były na bieżąco aktualizowane i odpowiednio konserwowane, co ogranicza występowanie podobnych błędów w przyszłości”.

W ramach helpdesku firma IT Omega zajmuje się również serwisem i naprawą sprzętu komputerowego należącego do klienta.

Opracowanie:

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas