Artykuł sponsorowany Twoje studio fotograficzne – wyposaż je w odpowiednie produkty!

Twoje studio fotograficzne – wyposaż je w odpowiednie produkty!

Wielu pasjonatów sztuki fotograficznej marzy o założeniu własnej działalności gospodarczej, która pozwoli połączyć pracę z pasją i da ujście artystycznej ekspresji. Nie każdy jednak podąża za marzeniami, co związane jest z brakiem funduszy, bądź strachem przed nieznanym. Warto pamiętać o tym, że dzisiaj samo otworzenie studia fotograficznego nie jest trudne – wystarczy sięgnąć po wsparcie finansowe z Unii Europejskiej. Trudniejsze jest jednak znalezienie pomysłu na ciekawe usługi.

Połącz studio fotograficzne z małym sklepem branżowym

Same zlecenia związane z obsługą ślubów, komunii, rocznic, czy nawet pogrzebów mogą przynieść danemu studiu fotograficznemu znaczne zyski. Pomysłów na firmę działającą na rynku fotograficznym może być wiele, a to, jaki będzie jej zakres usług, zależy tylko od budżetu, kierunku rozwoju, a także potrzeb klientów. Warto jednak dokładnie przemyśleć stworzenie studia fotograficznego połączonego z chociażby małym sklepem branżowym. Dobrze wyposażony punkt będzie mógł przynosić naprawdę duże zyski!

Podejmij współpracę z hurtownią produktów fotograficznych

Pierwszym krokiem przy tworzeniu małego sklepu fotograficznego przy studiu artystycznym jest oczywiście stworzenie biznesplanu i uregulowanie wszelkich kwestii prawnych oraz urzędowych. Wtedy można przejść do podjęcia współpracy biznesowej z dobrą hurtownią produktów fotograficznych. Przy wyborze należy kierować się jej szerokim zaopatrzeniem, sprawnymi procesami logistycznymi, a także oczywiście cenami. Bardzo dobre warunki dla swoich klientów biznesowych stwarza między innymi firma FOTO-ETUI z Poznania, która prowadzi sprzedaż hurtową wysokich jakościowo wyrobów od najlepszych polskich importerów oraz producentów. Wyróżnikiem tego podmiotu jest to, iż ceny, które ustala, nie różnią się znacząco od tych nakładanych przez przedsiębiorstwa produkujące wyroby fotograficzne. Stała i długofalowa kooperacja z taką hurtownią może zatem przynieść Twojej firmie bardzo duże zyski.

Ramki do zdjęć

Podstawowym produktem, który można sprzedawać w sklepie fotograficznym są ramki do zdjęć. Popyt na nie nigdy nie maleje, a rośnie wiosną i latem, a także w okresach świątecznych. Aby wyróżnić się spośród konkurencji, warto jednak zaopatrywać się w hurtowniach nie tylko w ramki o niewielkich formatach. Popularne są bowiem większe ramy do zdjęć, które pełnią w domach funkcję dekoracyjną. Wydruki wielkoformatowe fotografii są obecnie wykorzystywane powszechnie we wnętrzarstwie – powstają kolaże ze zdjęć bądź też pamiątki z ważnych uroczystości rodzinnych lub wspólnych sesji. Dobry sklep fotograficzny powinien zatem być wyposażony w ramy plastikowe, aluminiowe i antyramy w formatach od 9x13 do 70x100; w ramki metalowe, plastikowe, drewniane i ozdobne, a także te wykonane z plexi.

Albumy do zdjęć

Pomimo iż dzisiaj często przeglądamy zdjęcia w wersji cyfrowej, to sentyment i przekazywana z pokolenia na pokolenie tradycja powoduje, że standardowe albumy fotograficzne wciąż można spotkać w każdym domu. Jest to zatem kolejny produkt, na który popyt nigdy nie maleje i warto mieć go w swoim sklepie fotograficznym/studiu artystycznym w dużych zapasach. Należy jednak zadbać o różnorodne wzornictwo, formaty i wielkości danych albumów. Zaopatrując się w dobrej hurtowni w tego typu produkty, warto wybierać spośród setek wersji albumów tradycyjnych (na przylepce, narożniki, czy też klej), okazjonalnych (ślubnych, komunijnych, dziecięcych, funeralnych), kieszeniowych (w formatach 9x13, 10x15, 13x18, 15x21), czy też ekskluzywnych. Te ostatnie powinny być wykonane ze skórzanej obudowy z ozdobnymi aplikacjami.

Akcesoria fotograficzne

Uzupełnieniem oferty Twojego sklepu fotograficznego powinny być różnego rodzaju akcesoria fotograficzne: koperty na fotografie, folie ozdobne, kleje do zdjęć, taśmy fotograficzne, czy torby fotograficzne. Możesz iść również w stronę dystrybuowania osprzętu do aparatów, zarówno tych małych, jak i znacznie większych oraz droższych. Sprzedażą artykułów fotograficznych, które zostały wymienione, zajmują się dzisiaj salony fotograficzne, studia artystyczne, firmy związane z wynajmem fotobudek, czy też sklepy z dekoracjami. Albumy czy ramki nigdy nie wyjdą bowiem z mody, a przy dobrym biznesplanie handel nimi może okazać się bardzo rentowny.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas