Artykuł sponsorowany Jak inwestują milenialsi? Analiza rynku

Jak inwestują milenialsi? Analiza rynku

Milenialsi, czyli pokolenie Y to grupa w wieku 26-40 lat stanowiąca najliczniejszy odsetek osób aktywnych na rynku pracy. Nowa generacja charakteryzuje się dużą ambicją i dążeniem do nowych możliwości rozwoju. Decyzje milenialsów w znacznej mierze oddziałują na wybory konsumenckie reszty społeczeństwa, dlatego też różne branży powinny dostosować swój model biznesowy do trendów wyznaczonych przez nowe pokolenie. Sprawdźmy, jak inwestuje pokolenie Y.

W co najchętniej inwestują milenialsi?

Milenialsi to grupa społeczna, którą cechuje odmienna hierarchia wartości niż poprzednich pokoleń. Przede wszystkim pokolenie Y jest świadome swojej wartości, dzięki czemu z dużą determinacją poszukuje nowych i ciekawych perspektyw wzrostu. Milenialsi nie przywiązują się do swojego miejsca pracy, a co za tym idzie, z łatwością wprowadzają zmiany i dostosowują się do sytuacji, które niosą dla nich nowe możliwości rozwoju. Na tle innych pokoleń, wyróżnia ich także ostrożne i rozsądne podejście do kwestii finansowych.

Z myślą o pokoleniu Y powstał fundusz Millennials Venture Capital Asi S.A., który polega na odpowiedzialnym inwestowaniu środków pieniężnych. Przedstawiciele Venture Capital poszukują innowacyjnych spółek, które zdaniem pokolenia Y mają największy wpływ i znaczenie dla współczesnego społeczeństwa. Sprawia to, że wyróżniający się nieszablonowy produkt lub usługa oferowana przez konkretne spółki stwarza szansę na zainwestowanie małych kwot, która niesie za sobą realny zysk z dynamicznego rozwoju firmy.

Jaki wpływ mają decyzję milenialsów na rynek?

Ze względu na to, że milenialsi stanowią najbardziej liczną grupę aktywnych zawodowo osób, zarówno inwestorzy, jak i przedsiębiorcy powinni przystosować swoją politykę i działania biznesowe do ich zachowań konsumenckich. Pokolenie Y doskonale zna się na nowoczesnych technologiach, preferuje zakupy przez internet oraz wirtualną bankowość. Z tego powodu innowacyjne marki, które skupiają się na e-commerce oraz cyfryzacji usług mają ogromną szansę na wyraźny wzrost i zaistnienie na konkurencyjnym rynku.

W porównaniu z poprzednimi generacjami, pokolenie Y odznacza się coraz większą świadomością społeczną oraz środowiskową. Milenialsi chcą zadbać o kwestie dotyczące środowiska naturalnego, a co za tym idzie, chętnie wspierają sektory zajmujące się odnawialnymi źródłami energii. Pandemia koronawirusa spowodowała również zaangażowanie milenialsów w lokalne przedsiębiorstwa, które w obecnych czasach potrzebują rzeszy wiernych konsumentów.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas