Zalety stosowania reklam świetlnych
Biuro i firmaReklama świetlna to doskonałe rozwiązanie dla przedsiębiorstw, które chcą promować swoje produkty i usługi za dnia, jak i nocą. Ekrany z diodami, panele LED, kasetony i ozdobne neony są umieszczane w wielu eksponowanych miejscach – na dachach i elewacjach sklepów, biurowców, dyskotek czy punktów użyteczności publicznej.
Efekt nie do przeoczenia
Dobrej reklamy świetlnej nie sposób przeoczyć. Diody i neony wyróżniają się na tle zaciemnionych i niewyraźnych szyldów, co stwarza przewagę w walce o zainteresowanie klienta. Wiele z nich imponuje feerią barw, inne są zaopatrzone w efekty specjalne – np. migotanie. Takie rozwiązania zwracają uwagę najbardziej zabieganych przechodniów.
Estetyka sama w sobie
W czasach, kiedy wykonanie wspaniałych i fantazyjnych kształtów nie nastręcza trudności, reklamy świetlne idealnie wpisują się w estetykę miasta. Nie tylko podkreślają urodę budynków i pomieszczeń, ale też same w sobie stanowią małe dzieła sztuki. O klasie wielkomiejskich neonów świadczy fakt, że wiele z nich osiągnęło status kultowych.
Opłacalność i niezawodność
Współczesne reklamy świetlne nie tylko ładnie wyglądają, ale też są wyjątkowo solidnie wykonane. Oczywiście pod warunkiem, że zostały zaprojektowane przez specjalistów.
Dobre reklamy LED-owe i neonowe cechują się efektywnością, ekonomicznością zużycia energii, a przede wszystkim długotrwałością działania. Wiele z nich służy z powodzeniem przez kilkadziesiąt lat – dodaje ekspert agencji reklamy GKR-Group z Wrocławia.
Zainwestuj w swój wizerunek
Jak widać, zalety korzystania z reklam świetlnych nie podlegają żadnej dyskusji. Wydatki poczynione na panele, diody LED, kasetony czy ozdobne neony zwracają się z nawiązką w naprawdę krótkim czasie. Umiejętnie wykonana reklama z pewnością poprawi wizerunek firmy, a kto wie czy z czasem nie będzie stanowić jej głównego znaku rozpoznawczego.