Artykuł sponsorowany Wyróżnij się wśród konkurencji poprzez gadżety z nadrukami

Wyróżnij się wśród konkurencji poprzez gadżety z nadrukami

Reklama dźwignią handlu. Ważne, aby była skuteczna i trafiała w gust odbiorców. Zdarzają się reklamy nachalne, zarówno telewizyjne, jak i spotykane codziennie na wielkich billboardach. Okazuje się jednak, że można rozpowszechnić informacje o firmie w bardziej subtelny sposób, np. poprzez gadżety z nadrukami, które pozwalają wyróżnić się wśród konkurencji.

Jaka jest rola gadżetów reklamowych?

Reguła wzajemności jest bardzo często stosowana w życiu, szczególnie w biznesie. Poprzez darmowe treści, takie jak e-booki, blogi lub wideo z poradami jesteśmy w stanie przyciągnąć do siebie sporą rzeszę klientów. Na postrzeganie przez odbiorców mają również wpływ wszelkiego rodzaju rabaty, darmowe kupony lub gadżety, które pełnią funkcję powierzchni reklamowej. Gratisowy podarunek jest zawsze bardzo miłym gestem ze strony przedsiębiorcy, który pozostaje w pamięci potencjalnego klienta.

Rodzaje gadżetów reklamowych

Gadżetem promującym nazwę oraz logo firmy może być praktycznie każda rzecz. Najpopularniejszym przykładem są długopisy – tani i niezawodny sposób na umieszczenie reklamy przedsiębiorstwa. Mogą one przybierać formy zwykłych plastikowych pisaków z wymiennym wkładem, droższych, metalowych egzemplarzy lub nawet wiecznych piór. Wszystko zależy od prestiżu i budżetu firmy.

Oprócz długopisów pojawiają się inne praktyczne gadżety, takie jak kubki, kalendarze, smycze, breloki, zapalniczki lub pendrivy. Są one rozdawane na konferencjach, specjalistycznych targach, imprezach masowych lub pełnią rolę prezentów dla lojalnych klientów. Ich funkcją jest kreacja pozytywnego wizerunku firmy na tle konkurencji. Szczególnym momentem na przekazanie upominków jest końcówka roku. Wtedy można obdarować klienta świątecznymi kartkami, torbami na prezenty, specjalnymi kubkami lub kalendarzami na nowy rok.

Budowanie pozytywnych relacji poprzez gadżety reklamowe jest doskonałym sposobem na zaistnienie w świadomości klientów firmy – twierdzi doradca w firmie Tröber Polska zajmującej się sprzedażą produktów, które można opatrzyć firmowym logiem. Należy jednak uważać, aby były one użyteczne, pomysłowe i nie nadszarpnęły zbytnio budżetu firmy. Wszystkie działania marketingowe powinny być przygotowane tak, aby przedsiębiorstwo miało możliwość pozyskania nowych klientów oraz wzmocniło swój wizerunek na rynku.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas