Artykuł sponsorowany Pylony reklamowe – zainwestuj w nowoczesną i estetyczną reklamę zewnętrzną

Pylony reklamowe – zainwestuj w nowoczesną i estetyczną reklamę zewnętrzną

Szeroko pojęta reklama to podstawa praktycznie każdej działalności. Nie da się przy tym ukryć, że wybór konkretnych rozwiązań, które możemy wykorzystać, aby nasza firma stała się widoczna dla klientów, jest obecnie bardzo duży. Niemniej jednak jednym z podstawowych filarów działań uwzględnianych w strategiach marketingowych większości przedsiębiorstw, jest reklama zewnętrzna, której najlepszym reprezentantem są pylony reklamowe.

Oznakowanie, którego nie sposób przeoczyć

Wolnostojące konstrukcje, do których zaliczamy pylony reklamowe są środkiem informacyjnym i reklamowym, stosowanym w celu zainteresowania oraz przykucia uwagi osób znajdujących się w pobliżu siedziby firmy. Najczęściej umieszczane są one w bramach wyjazdowych oraz przy drogach na wjazdach do miejscowości i stanowią formę oznaczenia działalności firmy – rodzaj drogowskazu kierującego klientów. Bardzo często spotyka się je także przy stacjach paliw, instytucjach, parkingach lub marketach. Konstrukcje tego typu mogą przybierać różne formy i kształty – od prostokątnych, po walcowe lub z krawędziami ukształtowanymi w łuki. Większe bądź mniejsze gabaryty decydują o tym, czy realizacje muszą być montowane na stałe, czy mogą stanowić przenośny element. Zazwyczaj jednak pylony reklamowe osiągają naprawdę duże rozmiary, a co za tym idzie są one osadzane na trwałe w gruncie. Dodatkowo mogą to być konstrukcje obrotowe, a także podświetlane, dzięki czemu są doskonale widoczne w nocy. Warto jednak pamiętać, że firmy zajmujące się produkcją reklam zewnętrznych, takie jak Arie Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, wytwarzają pylony z materiałów, które przyciągają uwagę również w dzień.

Zalety pylonów reklamowych

Jeszcze do niedawna konstrukcje te spotykane były praktycznie wyłącznie na stacjach paliw, gdzie informowały o cenach paliw. Niemniej jednak z roku na rok rośnie liczba firm wykorzystujących tego typu reklamy zewnętrzne do promowania i informowania o swojej działalności. Na wzrost zainteresowania pylonami wpłynęło niewątpliwie wiele zalet tych konstrukcji. Zaliczyć do nich należy przede wszystkim:

  • duże gabaryty (mogą mieć nawet do kilkunastu metrów wysokości), które sprawiają, że nośniki reklamowe tego typu są doskonale widoczne z daleka, nawet w mieście
    o gęstej zabudowie, zwłaszcza gdy są podświetlane,
  • dobra widoczność po zmroku,
  • różnorodność dostępnych kształtów,
  • odporność na warunki atmosferyczne i czynniki zewnętrzne,
  • trwała i solidna konstrukcja – wewnętrzny szkielet wykonany najczęściej ze stali, zaś betonowy fundament ma zmniejszyć ryzyko przewrócenia się pylonu, a tym samym jego zniszczenia przez silny wiatr. Dodatkowo poszycie może zostać wykonane
    z różnych materiałów, takich jak panele kompozytowe, ale wykorzystuje się również plexi, aluminium czy płyty z poliwęglanu,
  • możliwość personalizacji - łatwo zmienić zamieszczane na nich treści,
  • jest to stosunkowo tania forma reklamy, która odpowiednio stosowana przynieść może wymierne efekty w postaci wzrostu zainteresowania firmą oraz oferowanymi towarami lub usługami.

Pylony reklamowe stanowią jednych z najbardziej nowoczesnych nośników reklamowych, które oferują wiele różnorodnych możliwości. Niemniej jednak pamiętajmy, że jest to zazwyczaj inwestycja, która będzie wykorzystywana przez dłuższy czas. Dlatego też warto zadbać, by tego typu reklama zewnętrzna była zaprojektowana oraz wykonana w taki sposób, aby przez cały czas promowała naszą firmę i dodawała jej prestiżu, a nie działała na naszą niekorzyść.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas