Materiał Partnera
Outsourcing call center – czy to się opłaca?

Outsourcing call center – czy to się opłaca?

Outsourcing to bardzo modne rozwiązanie, które ma wielu zwolenników. Nic dziwnego, biorąc pod uwagę jego liczne zalety. Outsourcing w dosłownym tłumaczeniu oznacza wykorzystywanie wewnętrznych zasobów. W praktyce polega na zlecaniu wykonania części zadań zewnętrznym firmom, które specjalizują się w danej branży, np. w obsłudze klienta. Czy outsourcing call center to dobre rozwiązanie? Podpowiadamy.

Obsługa klienta

Nie ulega wątpliwości – obsługa klienta to niezwykle ważny element funkcjonowania firmy, który ma ogromny wpływ na jej sukces. Jeśli w firmie brakuje zespołu, który zajmowałby się obsługą klientów, najwyższa pora to zmienić! Pamiętajmy, że w obecnych czasach obsługa klienta za pośrednictwem telefonu i Internetu to standard. Jeśli klientowi zależy, na jak najszybszym skontaktowaniu się z firmą, powinniśmy dać mu taką możliwość. Dzięki temu budujemy z klientami pozytywne relacje i dbamy o profesjonalny wizerunek firmy. Czy w takim razie stworzenie działu wewnętrznego odpowiedzialnego za obsługę klienta to dobry pomysł? A może lepiej zdecydować się na outsourcing usług związanych z call center? Podpowiadamy.

Zalety outsourcingu

Przede wszystkim pamiętajmy, że wdrożenie własnego działu klienta to spory koszt, podczas gdy w przypadku outsourcngu płacimy jedynie za realizację danego projektu. Nie musimy się wówczas martwić dodatkową powierzchnią biurową, zatrudnianiem nowych pracowników oraz ich szkoleniem. Nie musimy zadbać także o nowoczesny, wyspecjalizowany sprzęt, który pozwoli na telefoniczną obsługę klienta. Wszystkie te sprawy leżą po stronie firmy, której zlecimy telefoniczną obsługę klienta. Renomą w branży cieszy się firma Pem Direct Marketing w Poznaniu, która korzysta z nowoczesnych systemów do obsługi call center, dzięki czemu gwarantuje najwyższe standardy obsługi połączeń telefonicznych.

Zadbaj o swój biznes

Obsługa klienta to bez wątpienia jeden z filarów funkcjonowania firmy. Dlatego, warto powierzyć kontakt z klientem wyspecjalizowanej firmie. Firma, świadcząca usługi związane z outsourcingiem może zajmować się dla nas między innymi prowadzeniem kampanii telemarketingowych, przeprowadzaniem sondaży i ankiet, kompleksową obsługą infolinii oraz aktualizacją bazy danych. Pracujące dla firmy outsourcingowej osoby są wyszkolone i znakomicie przygotowane do rozmów z klientami. Przechodzą specjalistyczne szkolenia związane z telefoniczną obsługą klientów i z radzeniem sobie z klientami trudnymi.

Obsługa infolinii to ważny aspekt w każdej firmie, która chce budować dobre relacje z klientami. Dlatego obsługę call center zlećmy doświadczonej firmie, która cieszy się renomą w branży.

Opracowanie:

Pem Direct Marketing

Poznań , Szelągowska 41 lok. 2

Podziel się