Artykuł sponsorowany Jak powinna wyglądać profesjonalna wizytówka firmowa?

Jak powinna wyglądać profesjonalna wizytówka firmowa?

Każda okazja jest dobra, aby pokazać firmę w jak najlepszym świetle. Znakomitą okazją ku temu jest stworzenie profesjonalnych i wysokiej jakości wizytówek, które mają funkcję już nie tylko informacyjną, ale także reklamową. Błędem byłoby więc sądzić, że dziś ich stosowanie jest przeżytkiem, wciąż często przekazujemy je na przykład w trakcie spotkań biznesowych. Jak powinna wyglądać dobra wizytówka firmowa?

Efekt odwrotny do zamierzonego

Jeśli wizytówka będzie wykonana niedbale, okaże się nieestetyczna i wątpliwa wizualnie, z pewnością nie będzie to dobrze świadczyło o naszym biznesie. Dlatego jeśli grafika nie jest naszą mocną stroną, powinniśmy postawić na prostotę oraz minimalizm. Zróbmy jednak wszystko, aby dane naszej firmy nie zginęły w niekończącej się otchłani zwykłych, niczym niewyróżniających się papierowych kartoników. Często projektowaniem wizytówek zajmują się także dobre drukarnie, które zadbają, by efekt był estetyczny i elegancki.

Pokaż swoje możliwości

Jeśli działamy w biznesie kreatywnym, warto to wykorzystać. Także niewielki format wizytówek zapewnia możliwość pokazania kunsztu graficznego i może być swoistą reklamą naszych możliwości. Dlatego też jeśli jesteśmy grafikami, nie omieszkajmy tego wykorzystać i w przypadku firmowych wizytówek puśćmy wodzę fantazji. Zdecydowanie na miejscu będą odważniejsze barwy i kolory, a także oryginalne czcionki, pamiętajmy jednak o zbalansowaniu wszystkich elementów tak, aby wizytówka pozostała czytelna.

Wysokiej jakości papier

Jak wspominaliśmy, wizytówka powinna przenosić pozytywne skojarzenia na nasz biznes, dlatego też musimy zadbać, aby była ona wykonana z wysokiej jakości materiału, najlepiej ozdobnego. Z pewnością jest to inwestycja opłacalna, gdyż współcześnie wizytówek przekazujemy zdecydowanie mniej, przez co wydrukowane egzemplarze posłużą nam na dłużej.

Dane kontaktowe

Ostatnim, ale tak naprawdę kluczowym elementem, jest umieszczenie na wizytówce odpowiednich danych. Chodzi tu przede wszystkim o imię i nazwisko, nazwę przedsiębiorstwa, logo firmowe, dane adresowe, a także dane kontaktowe, wśród których powinien znaleźć się adres e-mail oraz, jeśli takową posiadamy, adres strony internetowej.

Wizytówki to wciąż istotny dodatek, stanowiący jeden z elementów naszej komunikacji wizualnej z innymi firmami oraz potencjalnymi klientami. Nie warto więc go bagatelizować i lepiej przywiązywać nieco więcej uwagi do projektu graficznego tego elementu. Nie musimy być jednak grafikami, aby to zrobić. Tego typu usługami zajmują się także profesjonalne placówki takie jak Drukarnia Cyfrowa Inga z Kielc, gdzie będziemy mogli liczyć na projekty i wydruki wysokiej jakości wizytówek.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas