Artykuł sponsorowany Namioty reklamowe - Co dokładnie warto o nich wiedzieć?

Namioty reklamowe - Co dokładnie warto o nich wiedzieć?

Reklama jest dźwignią handlu, to powiedzenie zna chyba każdy przedsiębiorca, którego firma bierze bardzo często udział w różnego rodzaju imprezach zarówno tych związanych z daną branżą a także innych wydarzeniach gdzie w bardzo prosty sposób możemy zrobić promocję firmy. Idealnym rozwiązaniem w takich przypadkach jest zastosowanie namiotów reklamowych i dlatego też postaramy się zaprezentować wszystkie niezbędne informacje na ich temat.

Do czego służą namioty reklamowe?

Jak sama nazwa wskazuje namioty reklamowe służą głównie do jak najlepszego wypromowania firmy, która z niego korzysta na przykład podczas festynów branżowych czy też jarmarków świątecznych a dzieje się to dzięki temu, że namioty te najczęściej posiadają bardzo dobrze wyeksponowaną nazwę i logo firmy w danym miejscu bądź cała ich powierzchnia jest okraszona w grafikę firmową dlatego też namiot reklamowy przyda się każdemu przedsiębiorcy chcącemu w prosty sposób zareklamować i zaprezentować swoje usługi bądź wyroby.

Jakie są rodzaje namiotów reklamowych?

Wśród namiotów reklamowych wyróżniamy ich kilka rodzajów do których należą:

  • Namioty ekspresowe. Jest to rodzaj namiotu reklamowego, którego konstrukcja oparta jest na wysokiej jakości stelażu stalowym bądź aluminiowym a dzięki temu, że są łatwe i szybkie w montażu to nie musimy martwić się o to, że nie będziemy potrafili sami tego zrobić. Namioty ekspresowe mogą być stosowane zarówno w dobrych jak i gorszych warunkach pogodowych ponieważ są bardzo wytrzymałe a także odporne na działanie czynników atmosferycznych.
  • Namioty wielkogabarytowe typu Dome oraz namioty gwiazda to propozcja dla osób i firm, które chcą zagospodarować dużą powierzcnię efektowną oraz łatwą w montażu konstrukcją.
  • Namioty rurkowe to optymalne rozwiązanie dla klientów sprzedających swoje produkty na targowiskach, pasażach handlowych, deptakach, wszędzie tam gdzie potrzebne jest mobilne stoisko, ale ilość miejsca do handlu czy świadczenia usług jest ograniczona.
  • Namioty pneumatyczne - jest to kategoria namiotów reklamowych wśród których możemy znaleźć między innymi bardzo lekkie a przy tym niezwykle wytrzymałe i szybko rozkładające się namioty stałociśnieniowe oraz posiadające podobne cechy dmuchane namioty wentylatorowe.

Zalety namiotów reklamowych

Wśród zalet namiotu reklamowego możemy wyróżnić takie jak:

  • Błyskawiczna promocja firmy
  • Szerokie zastosowanie
  • Duży wybór namiotów reklamowych
  • Wysokiej jakości nadruk
  • Łatwy montaż
  • Wytrzymałość i odporność Kiedy jesteśmy przy zaletach to nie można zapomnieć również o tym, że namiot reklamowy nie służy nam tylko do celów promocyjnych ale stanowi także ochronę dla nas, naszych potencjalnych klientów oraz naszych wyrobów przed przemoknięciem czy wiatrem jeśli dana impreza odbywa się w plenerze.

Skąd wziąć namiot reklamowy?

Wysokiej jakości namioty reklamowe zarówno stelażowe jak i pneumatyczne dostępne są w ofercie firmy Vito Namioty, gdzie możemy liczyć nie tylko na szeroki wybór tego rodzaju namiotów ale także wysoką ich jakość zarówno jeśli chodzi o nadruki jak i samą konstrukcję a pracownicy tej firmy obsłużą nas w sposób w pełni profesjonalny.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas