
Jakie kleje wykorzystuje się do montażu billboardów?
Budowa i remontWiele firm decyduje się na reklamowanie firmy za pomocą billboardów. Wynika to ze skuteczności tej metody. Taka treść może trafić nawet do tysięcy odbiorców w ciągu jednego dnia. Ważne jednak, aby plakat został przytwierdzony do tablicy w odpowiedni sposób. Niezbędna do tego okazuje się odpowiednia technika no i oczywiście — dobrej jakości klej do billboardów.
Jak przykleja się billboardy?
Istnieje kilka metod mocowania billboardów, jednak klejenie jest najbardziej powszechną z nich. Ten sposób zdobył swoją popularność dzięki dużej dostępności materiałów oraz skuteczności. Pozwala na stabilne i dokładnie przytwierdzenie reklamy do tablicy, niezależnie z jakiego tworzywa została ona wykonana.
Na początku należy zaopatrzyć się w dobrej jakości klej do billboardów. Jego konsystencja powinna zostać dobrana do aktualnych warunków pogodowych. Namoczony wcześniej w wodzie plakat należy podzielić na poszczególne fragmenty. W rogu każdej części powinien być umieszczony numer oznaczający kolejność montażu, co znacząco ułatwia pracę.
Przed rozpoczęciem przyklejania warto upewnić się, czy tablica wygląda schludnie. Często zdarza się, że przymocowane wcześniej billboardy odchodzą od powierzchni reklamowej psując cały efekt. Konieczne może być wtedy oderwanie całości i dokładne wyczyszczenie tablicy.
Po upewnieniu się, że całość prezentuje się prawidłowo można przystąpić do rozprowadzania kleju. Nakłada się go za pomocą pędzla lub wałka na powierzchnię, gdzie ma być przytwierdzona reklama.
Następnie na tak przygotowaną tablicę nakładamy fragmenty billboardu stosując się ściśle do naniesionych na niego oznaczeń. Każdy kawałek trzeba dokładnie wyrównać szczotką, aby wygładzić całość.
Jaki powinien być dobry klej do billboardów?
Dobranie odpowiedniego kleju do billboardu jest kluczem do atrakcyjnego wyglądu reklamy przez długi czas. Odpowiednia gęstość i konsystencja sprawiają, że plakat ma gładką powierzchnię i prezentuje się estetycznie. Wybierając odpowiedni produkt najlepiej zdecydować się na klej firmy, która produkuje go pod własną marką, np. Pronicel.
Ilość spoiwa musi być dostosowana do wagi materiału reklamowego, jaki będzie utrzymywał. Od dobrego kleju do billboardów wymaga się również, aby był bezbarwny i dość szybko zasychał. Warto zwrócić uwagę na czas rozpuszczalności kleju w wodzie — im krótszy, tym lepszy. Sposób pakowania również ma znaczenie ze względu na częstą konieczność transportu. Optymalnym rozwiązaniem okazuje się spoiwo sprzedawane w wygodnych opakowaniach po 10 lub 20 kg.