Artykuł sponsorowany Wynajęcie skrytki depozytowej - co warto o tym wiedzieć?

Wynajęcie skrytki depozytowej - co warto o tym wiedzieć?

Po pierwsze, warto odpowiedzieć sobie na pytanie, czym jest skrytka depozytowa? Skrytki depozytowe, zwane także skrytkami bankowymi, to jedna z najbezpieczniejszych form przechowywania różnego rodzaju przedmiotów wartościowych. Zwykle są to specjalnie wyselekcjonowane miejsca w oddziale organizacji, które dobrze zapobiegają kradzieżom. Przyjrzyjmy się im teraz bliżej.

Skrytka depozytowa - jak uzyskać do niej dostęp?

Po wybraniu konkretnej firmy lub oddziału banku, który spełnia nasze wymagania, należy umówić się na rozmowę z pracownikiem w celu podpisania umowy. Ważne jest, aby przed podpisaniem dokładnie przeczytać obowiązujący regulamin i zwrócić uwagę na warunki użytkowania i warunki płatności w przypadku włamania. Po podpisaniu umowy odbierzemy klucze i możemy sprawdzić miejsce, gdzie możemy przechować kosztowności. Aby umieścić je w szafce, należy wykonać dwa kroki. Pracownik najpierw otworzy nam szafkę główną, a następnie zostawi nas samych, dzięki czemu zachowane jest pełne bezpieczeństwo i dyskrecja. Warto podkreślić, że tylko my możemy używać kluczy, które mamy. Jeśli zgubimy klucze, będziemy musieli pokryć wydatki ślusarza własnymi pieniędzmi, ponieważ bank nie ma środków rezerwowych.

Kto może uzyskać dostęp do skrytki depozytowej?

Warto w tym miejscu podkreślić, że jeśli nie mamy żadnych problemów z prawem, nie powinniśmy się bać. Jeśli jednak toczy się postępowanie karne przeciwko właścicielowi skrytki lub egzekucja komornicza, może się zdarzyć, że powiązane służby będą miały dostęp do skrytki. Ze skrytki depozytowej mogą korzystać: policjanci, Centralne Biuro Antykorupcyjne, prokuratura, celnicy, Straż Graniczna, Agencje Bezpieczeństwa Wewnętrznego i komornicy.

Zasady przechowywania przedmiotów w skrytce depozytowej

W skrytce depozytowej możemy przechowywać: złoto (sztabki złota, monety itp.), dzieła sztuki, ważne dokumenty, biżuterię, papiery wartościowe, metale szlachetne, drobiazgi, pamiątki rodzinne. Zakazane jest przechowywanie: materiałów wybuchowych i radioaktywnych, broni, narkotyków, towarów łatwo psujących się, a także wszystkich innych przedmiotów, które mogą korzyści z przestępstwa. Oczywiście regulacje obejmują wszystkie przedmioty, których nie wolno przechowywać w sejfie, dlatego przed podpisaniem umowy należy się z nimi dokładnie zapoznać. Firmą świadczącą tego typu usługi jest Sejf24 - założona przez profesjonalistów, posiadających szerokie doświadczenie z dziedziny bezpieczeństwa oraz ochrony dóbr osobistych.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas