Artykuł sponsorowany Urządzenia biurowe na wynajem. Charakterystyka

Urządzenia biurowe na wynajem. Charakterystyka

Wyposażanie biura często wymaga dużych inwestycji. Trzeba pamiętać o wszystkim, co może być potrzebne pracownikom, a to generuje wysokie koszty. Dlatego też w pewnym momencie pojawia się pytanie – jak je obniżyć? Jednym ze sposobów jest rezygnacja z kupna urządzeń biurowych i zdecydowanie się na ich wynajęcie. Jakie zalety ma to rozwiązanie?

Na czym polega wynajem urządzeń biurowych?

Kiedy firma zaczyna swoją działalność, musi zainwestować we wszystkie potrzebne sprzęty. To właśnie ten moment, w którym pojawia się myśl o optymalizacji kosztów. Zwłaszcza jeśli nie jesteśmy pewni, czy uda nam się utrzymać w biznesie i nie chcemy wiązać się długoletnimi kredytami na zakup sprzętu. Wynajem urządzeń biurowych może być zatem świetną opcją dla nowych przedsiębiorstw.

Sprawdzi się on również w tych firmach, w których drukarki, kopiarki i skanery są używane intensywnie i których celem jest zmniejszenie kosztów. Korzystając z oferty urządzeń biurowych na wynajem, firma ponosi bowiem jedynie koszty tej usługi. Nie obciąża się kosztami napraw, przeglądów czy konserwacji niezbędnych przy intensywnym użytkowaniu sprzętu.

Rozliczenie za sprzęt zależy od indywidualnych ustaleń. Może przyjmować formę abonamentu, który polega na płaceniu stałej kwoty co miesiąc, lub też na opłacie za każdą wydrukowaną stronę.

Zalety wynajmu urządzeń biurowych

Poza niewątpliwą zaletą, jaką jest ograniczenie kosztów na zakup sprzętu, istotna jest także oszczędność czasu pracowników, którzy nie muszą angażować się w eliminowanie problemów ze sprzętem. Za rozwiązywanie wszelkich sytuacji awaryjnych odpowiedzialna jest bowiem firma wynajmująca sprzęt. Zapewnia ona stałą współpracę, przeglądy i serwis sprzętu, dzięki czemu zachowana jest ciągłość pracy sprzętu.

Decydując się na wynajem sprzętu biurowego, nie wiążemy się długą umową leasingową, ani nie ryzykujemy pozostania ze sprzętem zużytym, a często także zepsutym tuż po upłynięciu terminu gwarancji.

Jak wyjaśnia przedstawiciel firmy Print-Com: Na rynek wchodzą coraz to nowsze modele, które pracują sprawniej i zapewniają mniejsze koszty eksploatacyjne. Wiele przedsiębiorstw wynajmujących sprzęt biurowy pozwala Klientowi na  wybór pomiędzy sprzętem nowym a używanym. Taka elastyczność pozwala na dostosowanie sprzętu do potrzeb firmy.

Ponadto firma, która drukuje miesięcznie konkretną ilość stron lub zna przynajmniej ich przybliżoną ilość, dzięki wynajmowi sprzętu biurowego jest w stanie lepiej zaplanować swój budżet. Stałe koszty wynajmu mogą być wkalkulowane w wydatki firmy. Nagłe awarie nie będą już problemem. Zajmie się nimi firma, od której sprzęt jest wynajmowany. Wymiana wyjątkowo kosztownego elementu eksploatacyjnego czy zlecenie naprawy firmie zewnętrznej nie zaszkodzi budżetowi firmy i nie zaburzy płynności jej pracy.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas

Newsletter