Artykuł sponsorowany Tajniki skutecznej reklamy

Tajniki skutecznej reklamy

Po zarejestrowaniu działalności gospodarczej i znalezieniu odpowiedniego lokalu na siedzibę firmy przychodzi moment, w którym należy zająć się reklamą. W pierwszej kolejności każdy przedsiębiorca powinien pomyśleć o szyldzie. Kluczową kwestią będzie również wyprodukowanie praktycznych i estetycznych gadżetów reklamowych, które również przyczynią się do promocji przedsiębiorstwa.

Jak zareklamować firmę?

Szyld reklamowy jest wizytówką każdej firmy, w związku z tym warto poświęcić mu nieco uwagi. Przede wszystkim należy zacząć od tego, że jego wygląd powinien nawiązywać do tego, czym zajmuje się promowany biznes. Nie bez powodu w logo wielu fryzjerów można więc znaleźć nożyczki, a biur rachunkowych – kalkulatory. Można pokusić się również o dobranie kolorów znajdujących się na szyldzie pod kątem psychologicznym. W marketingu wyróżnia się bowiem kilka barw, które podświadomie trafiają do podświadomości jako konkretna informacja. Na przykład kolor niebieski jest synonimem lojalności i solidności, natomiast czerń podkreśla prestiżowy charakter danej firmy. Biel kojarzy się z profesjonalizmem, natomiast czerwień czy żółć oddają energię, pasję i zaangażowanie.

Po wybraniu kolorystyki należy skupić się również na informacji, która znajdzie się na szyldzie. Kluczową rolę odgrywać tu będzie zarówno wspomniane wcześniej logo, jak i nazwa firmy. Oba elementy powinny być czytelne i widoczne z daleka. Najczęściej szyld umieszcza się nad drzwiami lub tuż obok nich, dlatego tak ważne jest dostosowanie odpowiedniej czcionki. Szyld powinien nie tylko czytelny, ale także dopasowany do stylu budynku, na którym się pojawi. Warto zwrócić uwagę również na materiał, z jakiego zostanie on wykonany. Biznesmeni mają do wyboru lekkie i stosunkowo tanie aluminium, jego wzmocnioną rdzeniem polietylenowym wersję, a więc dibond, a także pleksi czy drewno. Wybór materiału należy uzależnić od konstrukcji budynku, sposobu montażu i portfela przedsiębiorcy.

Jakie gadżety reklamowe pomogą rozpromować biznes?

A kiedy już szyld zawiśnie nad siedzibą Twoje firmy, powinieneś pomyśleć o przydatnych gadżetach reklamowych, które pomogą rozpromować Twój biznes. Zalicza się do nich między innymi ulotki promocyjne, wizytówki lub kalendarze firmowe. Świetnie sprawdzą się również torby papierowe z logo firmy, które będą niezwykle praktycznym artykułem promocyjnym. Równie funkcjonalne okażą się także kubki, breloczki, smycze i długopisy. Należy pamiętać o tym, by gadżety były nie tylko ładne, ale również trwałe. Troszczy się o to firma Kaba, która do zadrukowania produkowane przez siebie torby papierowe używa wyłącznie trwałych i sprawdzonych technologii. Jak widać, nie tylko szyld, ale również gadżety reklamowe są podstawą marketingową każdej firmy.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas