Materiał Partnera Reklama zewnętrzna – nowe formy promocji

Reklama zewnętrzna – nowe formy promocji

Reklama jest aktualnie naszą codziennością i trudno wyobrazić sobie współczesny świat bez jej obecności. Poza oczywistą promocją firm jest ona też rodzajem uzupełnienia designu miejskich ulic, dzięki czemu nabierają one życia zwłaszcza po zmroku. Duży udział w takiej promocji ma zewnętrzna reklama świetlna.

Reklamy z wykorzystaniem światła

Docieranie do potencjalnych klientów nie jest w dzisiejszych czasach proste. Każdego dnia zasypują nas setki reklam w postaci ulotek, ulicznych bannerów, gazetek, ogłoszeń w prasie czy telewizyjnych spotów. Poszukiwanie sposobów na to, żeby być zauważonym, wymaga ciągłej kreatywności. Jednym z takich sposobów są coraz popularniejsze w ostatnich latach reklamy świetlne. O tym, że światło stanowi doskonały czynnik przyciągający uwagę wiedziano już całe dziesięciolecia temu, jednak dopiero rozwój technologii pozwolił na tworzenie nowatorskich i bardziej kreatywnych rozwiązań w tej dziedzinie. Dziś, w dobie wszechobecnej reklamy, stanowią one ważny element rozszerzający jej efektywność także na czas po zmroku sprawiając, że takie reklamy promują klienta 24 godziny na dobę.

Tradycyjne rurki z podświetlonym gazem, znane powszechnie jako neony, powoli znikają z naszych ulic, a zastępują je reklamy świetlne nowej generacji. Zalicza się do nich kasetony, czy wolno stojące pylony, ale również bardziej interaktywne rozwiązania jak tablice świetlne z emitowanymi na nich zmieniającymi się obrazami czy napisami. Te ostatnie poza światłem oddziałują na uwagę obserwatora dodatkowo ruchem. Współczesne reklamy świetlne poza zastosowaniem nowych technologii prezentują też wysoki poziom estetyki wizualnej i kompozycyjnej. To nie tylko estetyczna, ale i wyjątkowo efektywna forma reklamy zewnętrznej.

Podświetlane reklamy kreatywne

Wchodząc do miejskiej galerii handlowej w godzinach wieczornych można zauważyć dziesiątki podświetlanych napisów i szyldów informujących o znajdujących się tam placówkach. Reklamy świetlne wszelkiego rodzaju są obecnie codziennością, dlatego kolejnym krokiem w przyszłość jest poszukiwanie nowatorskich rozwiązań w procesie ich tworzenia. Jednym z przykładów tej kreatywności mogą być kasetony ze specjalnego aluminium, które można kształtować w dowolny sposób i stosunkowo łatwo wycinać. Aluminium nie przepuszcza światła, więc tworzenie tego typu reklam wymusza uruchomienie wyobraźni i działanie poprzez kontrast pomiędzy światłem i cieniem.

Kolejna forma ciesząca się od lat dużym powodzeniem to wielkoformatowa reklama drukowana. Specjalizująca się w reklamie zewnętrznej firma Wip. Studio projektowe. Druk, identyfikacja wizualna zajmuje się projektowaniem i wykonywaniem reklam drukowanych na wielu różnych materiałach. Stosując nowoczesne technologie kolorowe napisy i grafiki można dziś nanosić nie tylko na papier, ale również na folie, metale, tkaniny, tworzywa sztuczne i inne podłoża, doskonale sprawdzające się w warunkach zewnętrznych. To kolejny krok w kierunku poszukiwania niestandardowych form promocji firm, organizacji, imprez masowych czy akcji charytatywnych.

Podziel się