Artykuł sponsorowany „Reklama w ruchu” – oklejanie samochodów i autobusów

„Reklama w ruchu” – oklejanie samochodów i autobusów

Naklejki reklamowe to sposób na dobrą reklamę przedsiębiorstwa, ponieważ przyciągają uwagę, czasami zaskakują. Profesjonalne oklejanie pojazdów w celach marketingowych wykona Firma ProLogo Macieja Nowaka. Czym powinna wyróżniać się taka reklama? Jakie wrażenia wywiera na odbiorcy?

Czym jest reklama lokalna?

W zasadzie jest jak każdy inny rodzaj reklamy ma zwrócić uwagę odbiorcy i być może zostanie  zapamiętana. Czasami właścicielom firm zależy na oddziaływaniu lokalnym, czyli w okolicznych miejscowościach. W tym celu wykorzystuje się reklamę wizualną a jej ciekawą odmianą jest oklejanie samochodów prywatnych lub firmowych. W zasadzie koszty ponosi się jednorazowo a za samą reklamę nie trzeba już nic więcej płacić, bo pojazd codziennie przemieszcza się wzdłuż ulic i osiedli i zwraca uwagę przechodniów.

Każda mała firma i jednoodobowa działalność gospodarcza powinna skorzystać z takich możliwości a projekt i wykonanie powierzyć firmie specjalizującej się w projektowaniu reklamy, jak ProLogo Macieja Nowaka z Dąbrowy. Grafik pracujący w tej agencji reklamowej podkreśla, że:

Oklejanie samochodu to dobry sposób na darmową reklamę.  Bardzo często korzystają z tej formy promowania biura podróży, agenci nieruchomości, mobilne kosmetyczki czy firmy budowlane. Chętnie polecamy ciekawe grafiki i pomagamy w dobraniu kolorystyki oraz układu graficznego. Ważne aby przekaz był krótki i czytelny.

Co powinno znaleźć się na naklejce reklamowej?

Trzeba wziąć pod uwagę, że taka forma komunikatu czasami widoczna jest tylko przez chwilę. Może to być kilkanaście sekund, kiedy samochód akurat zatrzymał się na sygnalizacji  świetlnej lub kilka minut, gdy stoi w korku.

Oklejanie samochodów podobnie, jak inne typy reklamy wizualnej powinno uwzględniać  przede wszystkim informację o usługach, jakie proponuje przedsiębiorca i numer kontaktowy. Współcześnie, prawie każdy ma przy sobie telefon, więc bardzo szybko może zrobić zdjęcie i utrwalić kontakt firmowy. Czym jeszcze można zwrócić uwagę odbiorcy? Odpowiednią grafiką, ponieważ tekstu powinno być jak najmniej, żeby całość była łatwa i szybka  w odbiorze. Kilka najważniejszych usług, produktów lub jedno hasło, które określa wizerunek firmy. Głównie chodzi o wzbudzenie zainteresowania u innych a reszta zależy od tego, czy w pobliżu znajdują się konsumenci, którzy chcą lub potrzebują skorzystać z tych usług. Firma ProLogo zajmuje się także oklejaniem jachtów, łodzi, samochodów ciężarowych, a nawet śmigłowców.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas