Artykuł sponsorowany Reklama interaktywna na telebimach LED

Reklama interaktywna na telebimach LED

Obecnie reklamy można spotkać niemal wszędzie, dlatego firmy proponujące określone produkty i usługi muszą się postarać, aby przebić się przez gąszcz innych ofert. Z tego powodu powstają coraz nowocześniejsze sposoby na rozpowszechnianie informacji. Jednym z nich są telebimy LED. Na jakiej zasadzie one działają i jakie są zalety ich wykorzystywania? Przeczytaj tekst, aby się dowiedzieć.

Telebimy LED – charakterystyka

Telebimy LED to ekrany, na których można wyświetlać spoty reklamowe lub poruszające się obrazy innego typu. Montuje się je w widocznych miejscach, na przykład w centrach miast, tak aby dotarły do jak największej liczby osób. 

Telebimy są powiązane z programami komputerowymi, dzięki którym umieszczanie różnorodnych treści na ekranach jest łatwe i szybkie – wyjaśnia pracownik firmy AudioArt. Nie ulega wątpliwości, że reklama tego typu wyróżnia się na tle bilbordów czy innych statycznych treści. Poza tym technologia LED zapewnia doskonałą widoczność, zarówno z większej odległości, jak i przy niesprzyjających warunkach pogodowych. Telebimy można dostosować do konkretnych potrzeb, bo różnią się one od siebie rozmiarem, poziomem jasności, a także sposobem montażu. Można je zainstalować niemal wszędzie.

Zalety reklam na telebimach LED

Popularność reklam umieszczanych na telebimach LED wynika z faktu, że są one skuteczne i mają wiele zalet. Jedną z nich jest to, że wyróżniają się na tle bilbordów, szyldów i witryn, a jest to bardzo ważne w świecie, gdzie większość firm chce efektywnie docierać do klientów. Z racji tego, że telebimy LED są formą reklamy dynamicznej, przyciągają uwagę przechodniów oraz osób poruszających się samochodami. Jednocześnie nie są uciążliwe i nie trzeba się skupiać na ich odbiorze, ponieważ przekazują najważniejsze informacje w łatwy sposób.

Dużą zaletą tego rozwiązania jest dobra widoczność nawet w niesprzyjających warunkach pogodowych. Jeśli chodzi o koszt tej formy reklamy, jest to kwestia dosyć indywidualna, ale zdarza się, że jest on niższy niż w przypadku umieszczenia reklamy w mediach. Kolejną korzyścią, jaka płynie z wyboru reklamy interaktywnej na telebimach LED jest jej łatwa modyfikacja. Wystarczy użyć kompatybilnego programu lub aplikacji i zmienić treść wyświetlaną na ekranie. Nowoczesne telebimy dobrej jakości są też łatwe w montażu niezależnie od lokalizacji. Kluczem do skutecznej reklamy jest wybór firmy, która oferuje solidnie wykonane ekrany interaktywne wykorzystujące najnowsze rozwiązania. Elastyczność tego rozwiązania pozwala łatwo modyfikować wyświetlaną treść i na bieżąco dostosowywać ją do upodobań danego klienta.

 

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas