Artykuł sponsorowany Potykacze - czym są i kiedy się na nie zdecydować?

Potykacze - czym są i kiedy się na nie zdecydować?

Promocja w restauracji, nowości w sklepie odzieżowym - to sytuacje, gdy profesjonalne nośniki reklamy mają zachęcić klientów do skorzystania z usług, czy zakupu towaru. Dzięki popularnym potykaczom zwiększa się również rozpoznawalność firmy wśród odbiorców oferty. Kiedy szczególnie korzystnie jest w niego zainwestować? Jakie są zalety tego rozwiązania? O tym dowiesz się z naszego poradnika.

Czym są potykacze?

Potykacz jest stojakiem reklamowym składającym się z dwóch tablic, połączonych wspólną, górną krawędzią. Rozstawiony, przypomina literę „A”. Choć fachowa nazwa tego nośnika reklamy brzmi „ekspozytor”, to klienci najczęściej nazywają go „tablicą kredową”.

Wykonuje się go z trwałych materiałów, co gwarantuje wyjątkowa odporność na uszkodzenia mechaniczne i niekorzystne warunki atmosferyczne. Dzięki temu z powodzeniem mogą być eksponowane na zewnątrz bez względu na porę roku.

Można spotkać ekspozytory:

  • PVC, które są wyjątkowo lekkie, dzięki czemu można je bez trudu przenosić;
  • metalowe i aluminiowe, które są najbardziej wytrzymałe na wszelkiego rodzaju uszkodzenia,
  • drewniane, które są dodatkowo zaimpregnowane, by zyskały odporność na szkodliwy wpływ wilgoci,
  • kredowe, dedykowane przede wszystkim lokalom gastronomicznym.

Jak wyjaśniają specjaliści z agencji marketingowej Rewaloryzacja z Kłodzka -  wybór odpowiedniego potykacza, uzależniony jest od tego, czy będzie on często przenoszony, w jakich warunkach będzie eksponowany, a także od profilu działalności firmy.

Warto również zaznaczyć, że tego typu stojak z umieszczoną w nim estetycznie wykonaną reklamą, jest również elementem dekoracyjnym przestrzeni. Wybór więc nie powinien być przypadkowy.

Kiedy warto zainwestować w potykacze?

Potykacze spotkać można przede wszystkim przy lokalach gastronomicznych, których menu prezentują. Puby i restauracje zwykle decydują się na ekspozytory kredowe. Dzięki temu mogą dowolnie zmieniać treść zamieszczonych informacji jak choćby menu dnia, aktualne promocje, czy popisowe danie szefa kuchni.

Nierzadko ten nośnik reklamy pojawia się również w sklepach. Służy wówczas do prezentacji najnowszych ofert czy konkursów organizowanych przez firmę, której produkty dostępne są w sprzedaży.

Poza tym, że pełni funkcję marketingową, dostarczają również informacji. Właśnie z tej przyczyny zagościł na dobre w urzędach i instytucjach publicznych. Wówczas eksponowane są na nim informacje na temat sposobu załatwiania spraw w danej placówce, czy aktualnie prowadzonych kampanii społecznych

Potykacze od lat są powszechnie stosowanym nośnikiem reklamy. Jest to zasługa zarówno ich trwałości, jak i możliwości swobodnego przenoszenia. Ponadto umożliwiają swobodną zmianę treści reklamowej - wystarczy wyjąć plakat zza przezroczystej osłony i włożyć nowy. Takiej funkcjonalności niestety nie jest w stanie zagwarantować stend czy roll-up.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas