Artykuł sponsorowany Personalizacja gadżetów reklamowych i kształtowanie wizerunku małej firmy.

Personalizacja gadżetów reklamowych i kształtowanie wizerunku małej firmy.

Rozpoczynasz lub prowadzisz działalność gospodarczą? To ten artykuł może być dla Ciebie pomocny. Na starcie zwykle masz ograniczony budżet na działania reklamowe. Pamiętaj, że są one niezbędne w celu zaistnienia na rynku. Większość małych firm, zwłaszcza jednoosobowych działa na nim oferując takie same lub bardzo podobne produkty i usługi. Przeczytaj co zrobić, aby zostać zauważonym.

Firma musi być widoczna i rozpoznawalna

Strategia marketingowa powinna być dostosowana do twoich potrzeb i możliwości. Samodzielnie zajmując się kształtowaniem wizerunku firmy, z pewnością masz ograniczoną ilość czasu i zasobów ludzkich. W tej sytuacji zastanów się nad pomocą ze strony agencji reklamowej. Możesz scedować na nią większość zadań związanych z reklamą lub tylko część. Przykładowo możesz zlecić wykonanie  gadżetów marketingowych. Ułatwiają one zapamiętywanie przez klientów nazwy i loga. Budzą skojarzenia z rodzajem oferty. Przedstawiając ją kontrahentowi, pozostaw swoją wizytówkę, teczkę z logotypem. To typowe materialne elementy reklamowe wpływające na rozpoznawalność marki.

Jakie gadżety reklamowe powinny znaleźć się w każdej firmie?

Na początek warto zadbać o zestaw wizytówek, które będą miały znak graficzny twojej firmy.   Nie zapomnij o adresie stacjonarnym i internetowym oraz haśle zachęcającym do współpracy. Można zamieścić wzmiankę o rodzaju prowadzonej działalności. Jeśli planujesz startować w przetargu lub konferencji, to zadbaj o widocznym logotypie na dokumentach ofertowych. Teczka z nadrukiem  jest obowiązkowa, jeśli prowadzisz firmę handlowo – usługową.

Urządzając biuro umieść w jego  przestrzeni elementy wizerunkowe takie jak:

  • ścienny kalendarz firmowy,
  • kubki ceramiczne z logo,
  • zestaw długopisów z nadrukowanym znakiem firmowym,
  • identyfikatory pracowników powinny być noszone na smyczy firmowej.

Przesyłając nowe cenniki na początku roku, możesz podarować strategicznym klientom  praktyczny upominek w postaci użytecznego notesu lub kalendarza książkowego. Obecność ulotek insertowanych do lokalnej gazety lub skrzynek listowych to również bardzo ważna aktywność akcentująca twoją rolę na rynku lokalnym.

Biorąc udział w konferencjach biznesowych, zainwestuj w torby papierowe z logo, w których możesz zamieścić materiały reklamujące twoją działalność gospodarczą. Agencje reklamowe prześcigają się w pomysłach mogących pomóc przedsiębiorcy w budowaniu pozytywnych skojarzeń z firmą. Przykładowo Dan-Pol z Wrocławia oferuje również ekskluzywne produkty reklamowe wykonane ze skóry typu portfele, etui i teczki.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas