Artykuł sponsorowany Outsourcing call center – czy to się opłaca?

Outsourcing call center – czy to się opłaca?

Outsourcing to bardzo modne rozwiązanie, które ma wielu zwolenników. Nic dziwnego, biorąc pod uwagę jego liczne zalety. Outsourcing w dosłownym tłumaczeniu oznacza wykorzystywanie wewnętrznych zasobów. W praktyce polega na zlecaniu wykonania części zadań zewnętrznym firmom, które specjalizują się w danej branży, np. w obsłudze klienta. Czy outsourcing call center to dobre rozwiązanie? Podpowiadamy.

Obsługa klienta

Nie ulega wątpliwości – obsługa klienta to niezwykle ważny element funkcjonowania firmy, który ma ogromny wpływ na jej sukces. Jeśli w firmie brakuje zespołu, który zajmowałby się obsługą klientów, najwyższa pora to zmienić! Pamiętajmy, że w obecnych czasach obsługa klienta za pośrednictwem telefonu i Internetu to standard. Jeśli klientowi zależy, na jak najszybszym skontaktowaniu się z firmą, powinniśmy dać mu taką możliwość. Dzięki temu budujemy z klientami pozytywne relacje i dbamy o profesjonalny wizerunek firmy. Czy w takim razie stworzenie działu wewnętrznego odpowiedzialnego za obsługę klienta to dobry pomysł? A może lepiej zdecydować się na outsourcing usług związanych z call center? Podpowiadamy.

Zalety outsourcingu

Przede wszystkim pamiętajmy, że wdrożenie własnego działu klienta to spory koszt, podczas gdy w przypadku outsourcngu płacimy jedynie za realizację danego projektu. Nie musimy się wówczas martwić dodatkową powierzchnią biurową, zatrudnianiem nowych pracowników oraz ich szkoleniem. Nie musimy zadbać także o nowoczesny, wyspecjalizowany sprzęt, który pozwoli na telefoniczną obsługę klienta. Wszystkie te sprawy leżą po stronie firmy, której zlecimy telefoniczną obsługę klienta. Renomą w branży cieszy się firma Pem Direct Marketing w Poznaniu, która korzysta z nowoczesnych systemów do obsługi call center, dzięki czemu gwarantuje najwyższe standardy obsługi połączeń telefonicznych.

Zadbaj o swój biznes

Obsługa klienta to bez wątpienia jeden z filarów funkcjonowania firmy. Dlatego, warto powierzyć kontakt z klientem wyspecjalizowanej firmie. Firma, świadcząca usługi związane z outsourcingiem może zajmować się dla nas między innymi prowadzeniem kampanii telemarketingowych, przeprowadzaniem sondaży i ankiet, kompleksową obsługą infolinii oraz aktualizacją bazy danych. Pracujące dla firmy outsourcingowej osoby są wyszkolone i znakomicie przygotowane do rozmów z klientami. Przechodzą specjalistyczne szkolenia związane z telefoniczną obsługą klientów i z radzeniem sobie z klientami trudnymi.

Obsługa infolinii to ważny aspekt w każdej firmie, która chce budować dobre relacje z klientami. Dlatego obsługę call center zlećmy doświadczonej firmie, która cieszy się renomą w branży.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas
cookie icon

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.

×