Artykuł sponsorowany Najważniejsze typy reklamy zewnętrznej – jak promować markę?

Najważniejsze typy reklamy zewnętrznej – jak promować markę?

Reklama zewnętrzna jest jednym z wielu sposobów na dotarcie do sporej grupy odbiorców. Tym samym możliwe jest pozyskanie nowych klientów, co z kolei przekłada się na lepsze wyniki danej firmy. Niezbędne jest jednak wykonanie materiałów reklamowych w sposób profesjonalny – zajmie się tym sprawdzone studio reklamy i poligrafii. Jest ono w stanie zrealizować poszczególne typy reklamy zewnętrznej. Co dokładnie się do niej zalicza?

Widowiskowa promocja

Efekty świetlne w przypadku reklam zewnętrznych znacząco podwyższają ich wartość. Dzieje się tak ze względu na bardzo dobrą zauważalność tego typu elementów promocyjnych. Są one widoczne nawet z daleka, a zastosowanie właściwych kolorów pozwala dodatkowo stworzyć reklamę świetlną kojarzącą się klientowi jednoznacznie z daną marką. Ważne jest jednak, by właściwie dopasować jej wygląd i zawarte treści. Dobrym rozwiązaniem jest zawarcie logo firmy i ewentualnie krótki slogan bądź opis działalności. Zbyt wiele informacji na reklamie świetlnej sprawia, że staje się ona nieczytelna.

Do tego typu elementów zalicza się przede wszystkim efektowne szyldy podświetlane, a także kasetony reklamowe czy przestrzenne, trójwymiarowe litery. W przypadku reklamy zewnętrznej warto wspomnieć też o billboardach, które są w odpowiedni sposób podświetlane i także trafiają do szerokiego grona odbiorców. Ich przygotowaniem zajmą się specjaliści ze studia reklamy i poligrafii Ingraphic, którzy mogą przygotować także szereg innych typów zewnętrznych materiałów promocyjnych. Co konkretnie się do nich zalicza?

Skuteczna reklama zewnętrzna

W przypadku innych rodzajów reklamy stosowanej nie tylko w pomieszczeniach należy również wymienić jedno z najczęściej wybieranych przez firmy rozwiązań – banery reklamowe. Nieco droższym rozwiązaniem są tablice PCV czy płyty DIBOND. Szczególnie ta ostatnia cieszy się coraz większym zainteresowaniem i również wykonywana jest przez specjalistów z dobrego studia reklamy i poligrafii. Dzięki zastosowaniu materiałów kompozytowych płyta DIBOND doskonale sprawdza się jako element promocji zewnętrznej – jest odporna na wszelkie czynniki zewnętrzne i świetnie sprawdza się w przypadku zastosowań wielkoformatowych.

Nierzadko firmy reklamują się także za pomocą fototapety czy specjalnych stojaków typu roll-up. To dobre rozwiązanie np. na targach lub innych wydarzeniach, gdzie niezbędne jest właściwe zaprezentowanie swojej oferty. Dobrze zaprojektowana reklama zewnętrzna jest w stanie wzbudzić zainteresowanie potencjalnych klientów. To właśnie dzięki niej znacząco zwiększane są wyniki sprzedażowe, dlatego jej wykonanie należy zlecić specjalistom, którzy przygotują ją w sposób profesjonalny i zgodny z oczekiwaniami.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas