Artykuł sponsorowany Najlepsza odzież reklamowa dla firmy

Najlepsza odzież reklamowa dla firmy

Odzież reklamowa to doskonała forma promocji dla każdej firmy. Przede wszystkim pozwala zwiększyć rozpoznawalność marki wśród potencjalnych Klientów. Ponadto podnosi rangę firmy. Nie bez znaczenia jest także zwiększenie poczucia identyfikacji pracowników z pracodawcą. Odzież reklamowa musi spełniać szereg kryteriów. Dzisiaj skupimy się na omówieniu tych kwestii.

Jaką tkaninę wybrać na odzież reklamową?

Wybierając odzież bardzo dużą wagę przywiązujemy do jej efektownego wyglądu. Zapominamy jednocześnie, że równie istotna jest jakość materiału, z jakiego wykonywane są elementy odzieży reklamowej. Jak się okazuje wybór tkaniny ma również duży wpływ na jej prezencję. Przede wszystkim od jakości materiału zależy m. in. jakość i trwałość nadruku. Dlatego wybierając odzież reklamową w pierwszej kolejności trzeba skupić się na jej jakości. Oceniając jakość odzieży reklamowej należy zwrócić uwagę na rodzaj tkaniny. Bawełna jest materiałem oddychającym, który zapewni pracownikom komfort oraz wygodę. Materiały syntetyczne mają problem z odpowiednią cyrkulacja powietrza, co może powodować nadmierne pocenie. To z kolei wywoła uczucie dyskomfortu. Ważnym elementem jest również gramatura tkaniny. Wybierając koszulki reklamowe powinniśmy zdecydować się na gramaturę powyżej 160 g. Tego typu koszulki są szyte grubymi splotami. Dzięki temu lepiej nadają się do znakowania. W przypadku materiałów o gramaturze 120-150 g będzie to dużo trudniejsze. Nie bez znaczenia jest również faktura tkaniny. Na powierzchniach prążkowanych trudniej jest wykonać nadruk. Jeśli nawet się to uda, to efekt końcowy może pozostawiać wiele do życzenia. Dużo lepszym rozwiązaniem będzie wybór gładkiej tkaniny.

Dlaczego lepiej postawić na droższy materiał?

Jak już wcześniej wspomnieliśmy odzież reklamowa ma za zadanie kształtować wizerunek firmy. Zwiększanie jej rozpoznawalności oraz utrwalanie wizerunku profesjonalnego przedsiębiorstwa to elementy, które mają realny wpływ na późniejszą sprzedaż. Dlatego też decydując się na odzież reklamową nie warto na niej oszczędzać. Wybór taniej tkaniny o marnej jakości ma dwie zasadnicze wady. Po pierwsze odzież nie będzie wyglądała efektownie. Zamiast podziwu utrwali raczej poczucie, że dana firma idzie po najmniejszej linii oporu. Po wtóre decydując się na słabej jakości odzież bardzo negatywnie wpływamy na samopoczucie pracowników. To może przełożyć się na ich pewność siebie podczas kontaktu z potencjalnymi Klientami. Szukając odzieży reklamowej warto skorzystać z oferty firmy Falk & Ross Group Polska Sp. z o.o. Wieloletnie doświadczenie firmy oraz długa lista realizacji sprawiają, że możemy liczyć nie tylko na produkty najwyższej jakości, ale także fachowe doradztwo w zakresie wyboru odzieży reklamowej dla firmy.

Podziel się

Szukamy klientów

Podpowiadamy jak zdobyć klientów. Sprawdź!

Reklamuj się u nas